-Kaip suprast?- sustojau.
-Ar kažkada atkreipei dėmesį kaip jis į tave žiūri?- paklausė Hoseok.
-Ir kaip jis į mane žiūri?- pavarčiau akis.
-Na į mane tikrai taip nežiūri. Ir į kitus vaikinus ne. Apskritai į nieką kitą taip nežiūri.- Hoseok vėl pradėjo eiti. Pasivijau jį.
-Nemanau, kad tai ką nors reiškia.- pakraipiau galvą.
-Tiesiog kartais atkreipk dėmesį.- Pasiūlė Hoseok.
Linktelėjau. Kai parsiradau į savo kambarį mano galva ūžė nuo milijono minčių.
Ar taip gali būti? Ar įmanoma, kad aš patinku Namjoon? Gal tai tikrai tiesa... Nors ne. Neįmanoma. O gal...
Susiėmiau už galvos. Netikėtai apačioje kažkas garsiai trinkelėjo. Neužilgo mano nosį pasiekė stiprus svilėsių dvokas. Kažkas dega! Beveik skriste pasiekiau apačią. Visa virtuvė buvo pilna dūmų.
-Nepanikuok Jin. Viskas gerai. Nepanikuok.- tyliai raminau pats save.
Iš po juodų dūmų debesies išniro Namjoon.
-Namjoon!- pribėgau prie jo.- Kas čia buvo?
-Labai atsiprašau!- Lyderis atsiprašomai pažiūrėjo.- Čia aš kaltas.
-Kas atsitiko?- vėl paklausiau.
-Norėjau iškepti tau pyragą. Tu, juk visąlaik mums gamini, pagalvojau atsilyginsiu.- Namjoon nuleido galvą.- Bet matai koks aš prastas virtuvėje.
Nusikvatojau.
-Taip tu tikrai nemoki gaminti.- kvatojausi.
-Aš atsiprašau.- jaunesnysis papūtė žandus.
-Nieko, nieko.- Nuraminau jį.- Tau dar daug mokytis.
-Turėsi mane pamokint.- mirktelėjo Namjoon.
-Su mielu noru.- priėjau prie virtuvės lango ir jį atidariau, kad prasivėdintų visi dūmai.- Bėje girdėjau kažką trinktelint.
-Ten irgi aš.- vaikinas vėl atsiprašomai žvilgtelėjo.
-Kas dabar?- sukikenau.
-Ten.- jis parodė į kitą virtuvės galą.
Ten buvo sudužus lėkštė.
-Sudaužei?
Namjoon linktelėjo.
-Kai iš orkaitės pasklido dūmai supanikavau ir besiblaškydamas netyčia ją numečiau.
-Niekur neįsipjoviai?- susirūpinau.
-Ne.- papurtė galvą Namjoon.
Sušlaviau šukes.
-Ačiū.- padėkojo vaikinas.
-Už ką?- nustebau.
-Už tai, kad sutvarkei mano jovalą. Ir, kad nerėkei.- gūžtelėjo Namjoon.
-Už ką turėčiau rėkt?- dar labiau nustebau.
-Aš vos nesugrioviau pusę virtuvės.- lyderis liūdnai nuleido galvą.
-Bet nesugadinai.- nuraminau jį.- Ir neliūdėk. Aš tave išmokinsiu gaminti. O jei kitą kartą norėsi vėl griauti virtuvę pasikviesk mane. Griausim kartu.
Namjoon meiliai šyptelėjo.
-Žinai, sakyk ką nori, bet tu pats mieliausias vaikinas iš visų mano pažįstamų.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Tiesa/Drąsa // Baigta
FanficBts vaikinų grupė, kurie beveik neturi savo asmeninio gyvenimo. Namjoon grupės lydėris nors ir linksmas bei draugiškas vis dėlto griežtas ir atidus. Jin tylus ir drovus grupės narys jaučiantis Namjoon daugiau nei broliškus jausmus. Kas būtų jei 7...