~14~

576 58 25
                                    

Atsibudau pajautęs kažką šilto ant savo kūno. Persigandęs pašokau. Kažkas didelis ir sunkus nukrito nuo mano lovos.  Iš po kaldrų išlindo susivėlus Namjoon galva.
-Ką čia veiki?-  nustebau.
Namjoon apsimiegojusiom akim pažiūrėjo į mane.
-O ką tu čia veiki?- Namjoon nusižiovavo.
-Čia mano kambarys!- išplėčiau akis.
Namjoon reikėjo mažiausiai minutės, kad suprastų situaciją.
-O velnias.- jis pasitrynė akis.- Taip tikrai.
-Tai ką čia veiki?- pakartojau klausimą.
-Na aš tave vakar atnešiau čia, nes tu užmigai.- Paaiškino Namjoon.- O paskui... Tikriausiai netyčia užmigau šalia tavęs.
Šyptelėjau. Na man ir nuskilo. Nors neturėčiau sau teikti didelių vilčių. Namjoon pakilo nuo žemės ir įsiropštė atgal į mano lovą.
-Jei neprieštarausi aš dar čia pamiegosiu gerai?- papūtė lūpas jaunesnysis.- Labai jaučiuosi mieguistas.
-Nemiegoook.- suinkščiau ir jį papurčiau.- Man bus labai nuobodu jei užmigsi.
Namjoon apsimetė, jog neišgirdo ir užmerkė akis. Vėl pradėjau jį purtyti. Staiga Namjoon atsisėdo.
-Jin hyung.- apsimestinai piktai susiraukė jis.-  Tu man neleidi miegoti todėl dabar pats kaltas.
-Už ką?- sutrikau.
-Už tai.- Jis pradėjo mane kutenti. Muisčiausi kaip galėdamas, bet Namjoon nenustojo manęs kutenti. Juokiausi visu garsu.
-Baik... Prikelsim... Kitus...- Dusau nuo juoko.- Skauda... Pilvą...
-Juk sakiau, kad pats kaltas.- kvatojosi ir jis.
Į duris kažkas pasibeldė.
-Nežinau Jin ką tu ten veiki, bet jei neužtilsi tuojau pat aš tave paskandinsiu vonioj.- Yoongi balsas buvo apsimiegojęs.
-Gerai Yoongi būsim tyliai.- Atsakė Namjoon.
Tyla.
-Namjoon?- Yoongi balsas iš apsimiegojusio tapo smalsus.- Ką veiki Jin kambaryje?
-Nieko.- Pamelavo lyderis.
-Namjoon.
-Tikrai nieko.
-Tai kodėl Jin juokas skamba per pusę sodybos?- Yoongi pasibeldė.- Aš užeisiu.
Nustūmiau Namjoon nuo savęs.
-Ne!- riktelėjau.
-Hah viskas aišku.- Yoongi nusijuokė.
-Kas aišku?- sutrikau. Išgirdau kaip Yoongi žingsiai nutolsta.
-Kas aišku?- Pakartojau klausimą ir pažiūrėjau į Namjoon.
-Nekreipk į jį dėmesio.- pusę lūpų šyptelėjo Namjoon.- Tas vaikinas turi per daug nepadorių minčių.
Išraudau. O Dieve!  Negaliu apie tai galvoti! Ne, ne, ne! Jokiais būdais!
-Gerai sakai.- pritariau dar labiau rausdamas. Hmm... Kuris čia daugiau turi nepadorių minčių?

Tiesa/Drąsa // BaigtaWhere stories live. Discover now