~34~

406 45 23
                                    

Jo kojos apsivijo mano liemenį. Pagavau jį ir prisiglaudžiau.
-Žinoma, kad atleidžiu.- sukikeno jis. Nusijuokiau. Pabučiavau jį. Tą akimirką man buvo nusispjaut ant visų kurie draudžia būt kartu. Dabar man buvo svarbus tik Jin. 
-Labai tavęs pasiilgau.- užsimerkiau.
-Aš irgi tavęs pasiilgau.- Jin prisiklaudė prie manęs.- Be proto.
Atsargiai nuleidau jį ant žemės.
-Namjoon.- Jin nedrąsiai pažiūrėjo į mane.
-Taip?- klausiamai kilstelėjau antakį.
-Ar nakvosi šiandien pas mane kambarį?- paraudo jis.
-Jei tik nori.- jaučiau kaip ir pats raustu.
Vaikinas linktelėjo ir atsisėdo ant lovos. Prisėdau šalia jo.
-Patikėk aš labai prastai jaučiuosi, kad taip su tavim pasielgiau.- paėmiau jį už rankos.
-Juk sakiau visas gerai.- liūdnai šyptelėjo jis.- Tiesiog maniau, jog padariau kažką blogo ar neatitikau tavo lūkesčių.
-Ne.- papurčiau galvą.- Jin hyung tu visomis prasmėmis esi tobulas.
-Tuomet kodėl mane palikai?- jo akyse pasirodė ašaros.
-Tai dėl to prakeikto direktoriaus.- sugriežiau dantimis.- Jis man prikalbėjo nesamonių, o aš ir patikėjau. Tačiau dabar nebekreipsiu į jį dėmesio. Tu man svarbesnis negu jo įsakymai.
Jin vėl mane apglebė.
-Aš irgi atsiprašau, kad buvau su tavim toks piktas.- atsiprašė Jin.
-Viskas gerai.- nuraminau.- Tu turėjai pilną teisę ant manęs pykt.
Pabučiavau jį į kaktą.
-Eime pranešim kitiems?- pasiteiravo Jin. Linksmai pašokau ant kojų.
-Taip, žinoma.- Nusišypsojau. Nusileidom į apačią. Iš sveteinės sklido balsai todėl patraukėm ten. Ant sofos sedėjo Jungkook su Hoseok. Abu žiūrėjo į Hobi telefoną. Atsikrekščiau norėdamas atkreipt į save dėmesį. Jungkook pakėlė akis, bet Hoseok nesuregavo tik pradėjo greitai spaudyti telefono ekraną.
-Kas jam čia?- galva linktelėjo į draugą Jin.
Jungkook atsiduso ir žvilgtelėjo į Hoseok.
-Prisimenat kaip žaidėm tiesą drąsą ir Hoseok turėjo parašyt ir pabendraut su Jisoo?
Abu su Jin linktelėjom. Jungkook dar kartą atsiduso.
-Taigi jie susibendravo. Ir dabar Jisoo kviečia jį susitikt ar kažkas panašaus.- vaikinas užvertė akis.
Hoseok lyg pabudęs pakėlė akis nuo telefono.
-Turėjau pirmas susivokt ir ją pakviest.- susiraukė jis.
-Juk sakau viskas gerai.- Jungkook papūtė lūpas.
-Kur kiti?- paklausiau.
-Taehyung su Jimin žaidžia kompiuteriniais žaidimais, o Yoongi bando rašyt naują dainą.- Jungkook vėl pasilenkė prie Hoseok telefono ekrano.
-Einu pakviesiu.- Jin išbėgo iš svetainės. Po kelių minučių grįžo su visais likusiais nariais. Visi susėdo ant sofos išskyrus mane su Jin.
-Norėjom jums pasakyt...- Seokjin padarė trumpą pauzę.- Mes susitaikėm!
Jis pribėgo ir apglebė mane abiem rankom per liemenį. Silpnai šyptelėjau. Visų rekcija buvo skirtinga.
-Ir viskas?- Yoongi kaip visada buvo nedraugiškas.- Tik dėl to sutrugdėt mane? Žiauru.
Taehyung lyg mažas vaikas suplojo rankomis ir plačiai nusišypsojo kvadratine savo šypsena.
Jungkook pašoko ir linksmai mus pasveikino.
-Daugiau nesipykit.- Dar palinkėjo.
Hoseok neatitraugdamas akių nuo telefono linktelėjo parodydamas, kad sveikina.
Ir vienintelio Jimin reakcija man nepatiko. Jis piktai ir nedraugiškai mane nužvelgė.

A/ž

Ha garantuoju dauguma iš jūsų
galvojo, kad bus smut.
Kagi tik ne mano istorijose. Nemoku kurt smut. ^_^

Tiesa/Drąsa // BaigtaWhere stories live. Discover now