~20~

536 59 36
                                    

-Tiesa.- sunerimau. Tikėjausi jis neužduos per daug asmeninių klausimų.
-Kai mes dalinomės kambarius tu norėjai patekt su kažkuo į vieną ir tą patį?
Va tau ir ne asmeninis klausimas pagalvojau.
-Gal su Namjoon.- stengiausi išvengt tiesaus atsakymo.- Su juo bene geriausiai sutariam.
Jimin demonstatyviai užvertė akis. Norėjau jam trinktelėti.
-Taehyung tiesa drąsa?
-Tiesa.- jis pasirėmė ranka smakrą.
- Ar jūs su Jungkook jau pora?- Hoseok išsišiepė.
Abu vaikinai susižvalgė. Jungkook linktelėjo Taehyung.
-Kaip čia pasakius.- susinepatogino vaikinas.- Mes pora jau labai seniai.
-Ką?!- sušuko Jimin. Visi išsižiojo.
-Mes draugavome slaptai.- Paaiškino Jungkook.
Buvau priblokštas. Ir tu dar sugebėk nuslėpt nuo visų!
-Kiek laiko?- pasidomėjo Hoseok.
-Ha palauk kito rato mulki.- Jungkook pakartojo jam jo žodžius.
-Oi, oi tik nereikia.- Hoseok prunkštelėjo.- Namjoon tiesa drąsa?
-Drąsa.- pasakė lyderis.
-Nusivesk Jin toliau nuo mūsų visų ir pasakyk ką jau seniai norėjai.- paliepė Hoseok.
-Ką?- susiraukiau pamanęs, kad ne taip išgirdau.
Namjoon nedrąsiai atsistojo ir linktelėjo galva pakviesdamas eiti toliau nuo visų. Drebančiom kojom, netvirtai atsistojau.
-Nieko nesuprantu.- pasimečiau.- Ką tu nori man pasakyti? Kur mes einam?
-Pas mane į kambarį.- trumpai tarstelėjo Namjoon.- Ten viską ir paaiškinsiu.
-Tu mane gązdini.- sunerimau.
-Nurimk viskas gerai.- nervingai nusijuokė jis.
Vos man įėjus į jo ir Hoseok kambarį jis sandariai uždarė duris.
-Taigi ką tu taip nori man pasakyti?- iškart ėjau prie reikalo.
-Nežinau nuo ko pradėt.- šyptelėjo jis. Staiga kažką prisiminė.- Palauk.
Jis puolė prie savo lagamino ir pradėjo jame kuistis. Stovėjau ir nežinojau ką sakyt ar daryt.  Pagaliau Namjoon atsitiesė su ta pačia maža dėžute kurios turinio preitą kartą jis man nepanoro parodyti.
-Kagi dabar galiu pradėt.- Atsikvėpė jis.- Tik sutarkim kol kalbu nepertraukinėk manęs. Klausimai eis vėliau gerai?
Linktelėjau.
-Taigi. Galbūt pasirodysiu keistas ar dar ką, bet iš tikrųjų man patinka vaikinai. Labai. Tiksliau vienas. Jau labai seniai. Kaip lyderis turėjau rodyti pavyzdį ir negalėjau išsiduoti, tačiau tas vaikinas man labai patiko. Diena iš dienos tik ir galvodavau apie jį.
Namjoon atidarė dėžutę. Joje buvo grandinėlė. Sidabrinė su tobulos formos širdelės pakabučiu.
-Tai nupirkau tau. Žinau, kad labai paprastas, net gal kiek mergaitiškas, bet man jis pasirodė žavus ir pamaniau, kad tau patiks. Galiu užsekti?
Lyg mediniu kaklu linktelėjau. Bijojau pratart nors žodį. Bijojau išsklaidyt tą magiją. Ar čia sapnas? O gal aš kažką ne taip supratau?
Namjoon apėjo iš nugaros ir užsegė grandinėlę.
-Labai ačiū.- sušnabždėjau.
-Dabar eilė klausimams.- nusijuokė jis.
-Taip turiu klausimą.- palinksėjau.- Ar tai aš tavo ta didžioji meilė?
-Kim Seok Jin.- Namjoon uždėjo rankas man ant pečių.- Taip tu ir esi ta mano didžioji meilė.

A/ž

Omfg kaip aš laukiu rytojaus!
Taip, taip Hoseok gimtadienis!
Ir naujas monsta x albumas
I'm so fucking happy rn

Tiesa/Drąsa // BaigtaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora