Louis
Harry mě dotáhl do pokoje a zavřel za námi dveře. Hned jak se ozvalo bouchnutí našich dveří, mě na ně Harry natiskl a začal mě líbat. Byl jsem překvapen a tak jsem tam chvilku jenom stál, ale pak se do polibku taky zapojil.
,,Lou." Zašeptal, když jsem mu rukou zajel pod tričko. ,,Hazz." Zakňučel jsem, protože mě začal líbat na krku. ,,Škoda, že tady teď nejsme sami." Zašeptal mi do ucha Harry a mnou projel chlad. /zase nevím jak je to v čj 😂/
Políbil jsem ho na lícní kost. Sundal jsem mu tričko a začal dávat polibky na jeho nahou hruď pomalu jsem jel níž a níž až jsem. Si musel kleknout. ,,Lou..." Zašeptal, když jsem ho políbil u lemu kalhot. ,,ššš... Nebo se přijdou tvoji rodiče. A to nechce nikdo z nás." Rozepl jsem kalhoty jednou rukou. A políbil ho přes spodní prádlo. Z Harryho úst vyšel tichý sten. ,,L-louisi..." Vydechl, když jsem se ukazováčkem zahákl za poslední kus prádla, který mi bránil v tom mu udělat dobře. Políbil jsem ho na stehno.
Podíval jsem se nahoru. Harry měl zakloněnou hlavu, vlasy měl okolo tváře, pootevřená pusa, zrychlený dech a zavřené oči. Byl tak krásný.
Sundal jsem mu i poslední kousek oblečení. Polkl jsem. A to jak mám jako zvládnout?
Políbil jsem ho na jeho nabehlou chloubu a Harry zakňučel. ,,Lewisi..." Zněl jak zraněné zvíře. Znovu jsem ho políbil, ale tentokrát rty tam nechal a pomalu, opravdu pomalinku jsem se snažil pojmout svými rty celou jeho chloubu. Trvalo to nějakou dobu, ale když jsem se dotkl nosem jeho podbřišku, celý se prohnul v zádech. ,,Kurva..." Zavzdychal a já začal hýbat hlavou a dělal přesně to, co by se líbilo mě. Sledoval jsem u toho jeho obličej. Jak princ...
Harry mi dal jednu ruku do vlasů, ale nehýbal s ní. ,,L-Lou, já..." Pochopil jsem, co chtěl říct a tak jsem zrychlil. Cítil jsem, jak v něm cuká. A najednou jsem ucítil v puse hořkou chuť. Harry zavzdychal hrozně nahlas. Strašně moc se mi ten zvuk líbil. Všechno jsem spolkl a pak si stoupl. Harry si mě hned přitáhl do polibku.
,,Byl jsi dokonalý. Miluju tě." Políbil mě na rty. ,,A teď já." Usmál se a začal do mě strkat, až jsem spadl zády na postel. Hned jak jsem dopadl, mě začal líbat. Polibky jsem mu opětoval a Harryho ruka bloudila po mém těle. Připadal jsem si nekonečně.
Jeho ruka směřovala k mému klínu. Zavzdychal jsem do polibku. Rukou zajel pod mě spodní prádlo a já se prohl. ,,Tak krásný." Polichotil mi. ,,Harry..." Sundal mi všechno oblečení a tak jsme oba byli nazí. Jeho prsty zabloudily až k mému vstupu. Zavzdychal jsem na celý pokoj. ,,Pšš..." Políbil mě a natáhl se k malé skříni vedle postele.
Vyndal všechny potřebné věci a do ruky si vymačkal trochu gelu. Když do mě zasouval jeden prst, trochu jsem se zakroutil. Bylo to tak zvláštní, ale přesto krásné.
Když přidal druhý, trochu jsem sykl, ale tu bolest jsem nevnímal díky Harryho rtům na mém krku.
Když postupně přidal další dva prsty, přisál jsem se na Harryho rty, abych tlumil mé vzdychy, které se nekontrolovatelně linuly z mých rtů. Když je vyndal, zakňučel jsem nad pocitem prázdnoty. Věděl, jsem ale, že je zachvilku nahradí něco jiného.
Slyšel jsem Harryho jak šustí. ,,Ne-e... Chci tě cítit." Zadržel jsem ho. Harry se usmál. ,,Dobře." Políbil mě a jeho polibky byly více a více intenzivnější. Než mi došlo, co se vlastně děje, ucítil jsem jeho chloubu ve mě. Kousl jsem se do rtu a prohnul se.
Líbal mě, aby odvedl mou pozornost kamkoliv jinam než k té bolesti. ,,Můžeš..." Zašeptal jsem a Harry líbajíc mě na krk začal přirážet. Naše vzdechy se linuly pokojem i přesto, že jsme se líbali.
,,Už B-budu-u" Zavzdychal jsem a Harry přidal. Netrvalo dlouho a s výkřikem jména kudrnatého, se udělal mezi naše břicha. Harrymu stačilo pár přírazů a udělal se do mého nitra. ,,Byl jsi dokonalý." Zašeptal Harry a políbil mě. ,,Ty taky. Miluju tě." Usmáli jsme se na sebe.
Ještě jsme se šli vysprchovat a v objetí usli.
Asi se propadu do země...
❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️
ČTEŠ
Jeden směr |Larry Stylinson|
Fanfiction,,Takže budu mít já jednou tvé příjmení?" Zeptal jsem se, když jsem se odtáhl s obrovským úsměvem, který zdobil mou tvář. ,,Rozhodně." Přikývl a dal mi malou pusu na čelo. ,,Jsem pro." Chytil jsem ho za ruku a přitáhl si ho co nejblíž k sobě. ,,Chyb...