Louis
Celý další dne byl takový... zmatený. Ráno jsme se s Harrym vzbudili v devět a šli na snídani. Cestou po schodech jsem ale zakopl a nebýt Harryho, nejspíš bych z nich sletěl jak hruška.
Po snídani jsme napsali našemu učiteli, že si půjdeme projít město a že se uvidíme ve čtyři u divadla. Souhlasil a mi tak vyrazili do ulic tohoto obřího města.
Procházeli jsme se a dělali kraviny. Já jsem málem několikrát spadl a Harry se mi smál. ,,Bacha!" Zakřičel Harry s přitáhl si mě k sobě. Podíval jsem se místo, kde jsem stál a uviděl sloup. ,,Díky Hazz." Usmál jsem se na něj a on mě pohladil po tváři. ,,Nemysli na to všechno. Užívej si." Dal jsem mu pusu. ,,Budu se snažit." Chytil jsem ho za ruku. ,,Hele park!" Doběhli jsme do parku a tam si hráli na babu. Honili jsme se asi deset minut, než jsme došli ke stánku s oříšky a zmrzlinou, kde jsme to snad všechno vykoupili.
,,Měli bychom jít." Řekl Harry když se podíval na čas v telefonu. Ten svůj jsem za celý den nezapl. ,,Dobře. Tak jdem." Souhlasil jsem. ,,Počkej." Harry mě políbil a slíznul mi zbytek zmrzliny z koutku. ,,Mňam." Usmál se na mě a já zčervenal.
,,Tady jste! Už tady na Vás čekám snad dvacet minut!" Vynadal nám učitel, když jsme přišli k divadlu. ,,Omlouváme se, ale Louis má dneska smolný den. Celou cestu padal nebo boural." Úšklíbl se můj přítel. ,,Tak to není pravda!" Vytkl jsem mu a on se rozesmál. ,,A kolikrát jsi malém spadl?" Zeptal se mě a já otevíral pusus, že něco namítnu. Nebylo ale co, tak jsem ji zase zavřel. To oba vedle mě rozesmálo. ,,Tak jdeme."
Divadlo bylo opravdu krásné. Nebylo tady ani tolik lidí jako včera. A bylo to tady uklízené. ,,Dobrý den. Rád Vas zase vidím. Už je tady pár dalších škol tak se můžete poznat. Někteří už zkoušejí na pódiu a připravují si věci na zítra. Jak už víte, soutěž začíná v pět. Vy půjdete na řadu asi okolo sedmé. Někde ke konci. Soutěžích je dvacet." Začal nás informovat pan Franta.
/Connor Franta💙🏳️🌈/
Vešli jsme k podiu a tam stalo už docela dost lidí. Sedli jsme si s Harrym na zem pod pódium a učitel řekl, že půjde s panem Frantou něco zařídit. Všichni tady byli dobří. Co dobří. Výborný. Dokonalý. Tohle můžu rovnou zabalit. Nebýt mě, tak by mohl Harry vyhrát. Ale se mnou... Udělám mu akorát ostudu.
,,Lou. Zvládneme to. Uvidíš. Navíc, není důležité, zda vyhrajeme ale jestli si to užijeme. Přestaň být nervózní." Políbil mě Harry před těmi všemi a tím mi dokázal, že se za mě nestydí. ,,Jsi moje zlato." Dal jsem mu pusu na tvář. Chvilku jsme koukali na ostatní, ale když se pódium uvolnilo a pár lidí odešlo, jsem tam šli mi.
,,Takže, ty půjdeš sem a já sem. Pak bychom mohli..." A takhle jsme plánovali vystoupení asi dvě hodiny. Mezitím jsme si spolu užili spoustu legrace a klouzali se po pódiu, strkali do sebe aby ten druhý spadl a mnoho dalších kraviny.
Po těch dvou hodinách jsme se Teda rozhodli, že pojedeme na hotel. Zavolali jsme to našemu učiteli a ten řekl, že máme jet napřed.
Dojeli jsme na hotel a šli rovnou na večeři. Cestou jsem zapl konečně telefon a vyskočilo na mě snad dvacet nepřijatých hovoru od táty a třicet zpráv od něj. Najednou mě shání...
S Harrym jsme se celou dobu snažili bavit o úplně něčem jiném. Což se nám celkem dařilo. V pokoji jsme se každý sám osprchovat a lehli jsme si spolu do postele a pustili si Valianta, který mi připomíná Kevina, mého plastového holuba z dětství. Byl má oblíbená hračka.
Nevím jak se mi to povedlo, ale poprvé jsem při té pohádce usnul na Harryho hrudi. Ráno jsem se vzbudil jako první. Otevřel jsem oči a podíval se na Harryho.
Jeho krásné vlasy mu padali do obličeje na kterém byl malinký, spokojený úsměv. Dával jsem mu rukou vlasy pryč z obličeje a hladil ho po tváři. ,,Harry." Snažil jsem se ho vzbudit, když jsem viděl že je skoro deset. ,,Harryyy" Dal jsem mu pusu na čelo. Zabručel. ,,Lásko... " Dával jsem mu pusu na tváře, nos a bradu. ,,Harries..." Políbil jsem ho na krk. Tiše zavzdychal. ,,Vstáváme..." Usmál jsem se na něj a pokračoval v líbání jeho těla směrem dolů. Harry tiše zavzdychal. ,,Lou..." Dostal ze sebe přiškrceným hlasem. Políbil jsem ho přes jeho spodní prádlo a on se prohl. ,,Prosím..." Zavzdychal nahlas a já se musel usmát. Tak dokonalý.
Rozhodl jsem se, že ho už nebudu trápit a stáhl mu látku, která do té doby zakrývala jeho chloubu a vzal si ji pomalu do pusy. ,,Lou... Sakra." Dostal že sebe Harry a já začal pohybovat hlavou a dělal přesně to, co bych si přál já. Harryho vzychy naplňovali jinak tichou místnost. ,,Lou... Já..." Upozornil mě na to, že už bude a tak jsem zrychlil. Netrvalo dlouho a udělal se do mé pusy.
,,Jestli mě takhle budeš budit pokaždé, tak se už nechci v životě probouzet jinde." Řekl mi Harry přitahujíc mě k sobě líbajíc mě na rty. ,,Byl jsi dokonalý. Miluju tě." Pohladil mě po vlasech. ,,Já tebe taky."
Ještě chvilku jsme leželi a povídali si, ale pak jsem se rozhodli jít na oběd, jelikož bylo skoro dvanáct.
Na obědě jsme potkali našeho učitele, který se s námi dohodl, že se setkáme ve čtyři před hotelem, abych jeli na soutěž. ,,Lou... Musíš něco spapat. Prosím." Ozval se Harry, kd, z viděl, jak se v tom jídle jednom přehrabuju. ,,Já vím. Jen mám trému." Usmál jsem se nervózně a Harry si povzdychl. Nakonec do mě dostal půlku mého talíře.
Po obědě jsme se všichni zvedli a vydali se do svých pokojů. Já s Harrym jsme šli do svého a pan učitel šel do toho jeho se připravit.
Co říkáte na novou aktualizaci?
🤔 🤔 🤔 🤔 🤔
ČTEŠ
Jeden směr |Larry Stylinson|
Fanfiction,,Takže budu mít já jednou tvé příjmení?" Zeptal jsem se, když jsem se odtáhl s obrovským úsměvem, který zdobil mou tvář. ,,Rozhodně." Přikývl a dal mi malou pusu na čelo. ,,Jsem pro." Chytil jsem ho za ruku a přitáhl si ho co nejblíž k sobě. ,,Chyb...