Škola jinak byla v pořádku. Harold je ve druhé třídě. A já tak mám vždycky klid.
Na obědě jsem si sedl dozadu a rychle ho snědl. Ovšem, pak měla nastat dvouhodinovka hudebky i s druhou třídou. To znamená i se Stylesem. Super. Teď ještě dvě hodiny tady, a pak tři na tréninku. Jo!
Došel jsem do třídy a sedl si dozadu, kde stačilo jen otvírat pusu. Harry a jeho banda si sedli někam doprostřed, aby mohli dělat kraviny.
Do třídy vešel náš postarší učitel s úsměvem na tváři. To je zlé... Takhle se minule usmíval, když... Zatřepal jsem hlavou. Jen to ne.
,,Takže třído, jako každý rok bude za měsíc soutěž talentů u nás ve škole. Kdo vyhraje, ten pojede na okresní kolo. A jelikož minulý rok se někteří z vás nedostavili..." Podíval se na mě.
Jak jsem to asi měl udělat, když jsem byl v Rusku na soutěži s baletem? I když... mohl jsem letět až další den. Ale mě se prostě nechce vystupovat ve škole. S baletem určitě ne. Navíc, ve škole nikdo neví, že dělám balet. To by mi ještě chybělo. A nic jiného neumím. Kromě mé noční záliby, ale to tady ukázat asi nemůžu. Ještě, že to není povinné. Teda ne úplně.
,,... tak jsem se rozhodl, že letos vaše vystoupení bude obsahovat 60% z celé známky na konci roku."
,,Cože?!" Vykřikl jsem nahlas.,,Ano, pane Tomlinson. A pro Vás to platí taky." Přísně se na mě podíval.,, Neboj, zlato. To, že nemáš na nic talent, nevadí. I snaha se cení. A navíc dáš více prostoru pro to, aby mohli hvězdy zazářit." Řekl Styles s úsměvem. Nakrčil jsem nos a po chvilince se na něj usmál.
,,Dobře. Až někoho takového najdeš, dej mi vědět." Zamračil se na mě. Než stihl vůbec něco říct, vložil se do toho učitel.
,,Tak dost vy dva. Pro ty dva měsíce, vám nechám možnost sem po škole chodit a trénovat. Jen to tu nezničte." Řekl a zbytek hodiny jsme zpívali nějaké staré písničky.
Zazvonilo a já vyběhl ze třídy jak střela ke skříňce, vzal si věci a utíkal na trénink.
ČTEŠ
Jeden směr |Larry Stylinson|
Fanfic,,Takže budu mít já jednou tvé příjmení?" Zeptal jsem se, když jsem se odtáhl s obrovským úsměvem, který zdobil mou tvář. ,,Rozhodně." Přikývl a dal mi malou pusu na čelo. ,,Jsem pro." Chytil jsem ho za ruku a přitáhl si ho co nejblíž k sobě. ,,Chyb...