Louis
Došli jsme do haly ruku v ruce a procpali se zpátky. Chtěl jsem jít zpět na své místo v rohu, ale Harry mě chytil za pas a přitáhl mě k sobě. ,,Mě neutečeš." Usmál jsem se. ,,To nemám v plánu." Namáčkl jsem se blíž k němu.
,,Takže... prosím všechny soutěžící, aby vyšli na pódiu a seřadili se podle toho, jak vystupovali." Požádal nás Mikey.
Harry tedy se smutným pohledem pustil mou ruku a šel se zařadit a já ho následoval. Naštěstí jsem od něj stál jen kousek. Mezi námi byla jen Taylor.
,,Takže... Na třetím místě je... Ed Sheeran!" Řekl Mikey a Ed vystoupil z řady, aby si potřásli rukou. ,,Paní. Teda. To jsem fakt netušil, že jsem tak skvělý." Zasmál se Ed. ,,Zas tolik si nefandi." Řekl Mikeya podal mu cenu. Ed se s ní objal a tím si vysloužil veselý smích všech v publiku.
Ed šel zpět na své místo a pořád se mazlil s cenou. Mikey otevřel stříbrnou obálku. ,,Na druhém místě je... Will Sweeney s jeho nádhernou malbou!" Ozval se potlesk. Byl to jeden z nejlepších Harryho kamarádů a samozřejmě členem jeho sprejařské crew. Celkem mi to sprejovaní chybí.
Willovi Mikey dal jeho cenu a ten šel zpět na své místo. ,,Tak a je tu první místo. Páni jsem nervózní víc jak u písemky z matiky." Matikář, který spolu se zbytkem učitelského sboru seděl v první řadě, se ozval. ,,To je dobře!" Měl na tváři úsměv. Užíval jsem si tenhle okamžik. V tuhle chvíli jsem se cítil šťastně. Chtěl jsem si tento okamžik co nejvíce zapamatovat.
Mikey otevřel zlatou obálku. ,,Páni." Řekl a podíval se na porotu, která přikývla. ,,Takže... Zdá se že letos máme vítěze dva, kteří si mají do konce příštího měsíce připravit duet. A tito dva šťastlivci jsou..." Odmlčel se a usmál se na všechny strany. ,,Harry Styles a Louis Tomlinson!" Ozval se potlesk a já vystoupil s Harrym z řady. Podívali jsme se na sebe s úsměvem od ucha k uchu a rychle se objali. Převzali jsem si cenu, ještě jednou se objali a šli zpátky.
Když skončila soutěž, vydal jsem se pro svoje věci. Opravdu jsem nečekal, že vyhraju. Ale jsem za to hrozně moc rád. Navíc budu zpívat s Harrym. Co budem zpívat? A budou se naše hlasy k sobě hodit? Sedl jsem si do svého rohu a napil se z flašky. Co si dám k večeři? Měl bych zajet nakoupit nebo brzy umřu hlady.
Byl jsem tak zamyšlení, že jsem si nevšiml Harryho, který vešel do místnosti. ,,Zlato? Vnímáš mě?" Slyšel jsem Harryho úžasný hlas. ,,Promiň, nějak jsem byl mimo. Co. Jsi říkal?" Zeptal jsem se s červenými tvářemi. ,,Jsi roztomilý, když se červenáš." Klekl si přede mě a dal mi letmý polibek na rty.
,,Mám nápad. Co kdybychom zašli dneska na večeři? Třeba na pizzu nebo na čínu?" Zeptal se mě s úsměvem. ,,Moc rád." Políbil jsem ho. ,,Tak se zvedej, jdeme." Postavil se a podal mi ruku, kterou jsem přijal.
Harry ale použil více síly, než měl a tak jsem se musel opřít tělem o to jeho, abych nespadl. Byli jsme na sebe natisklí. Bylo to tak příjemné. To teplo vycházející z jeho těla.
,,Jsi tak lehoučký." Zašeptal kousek od mých rtů. Koukal jsem na jeho rty, které jsou prostě dokonalé.
,,Tak už mě polib." Řekl Harry tiše s malinkým úsměvem, který jsem mu opětoval. Bohužel, ale moje výška mi to moc neusnadňila a tak jsem se rozhodl pro něco riskantního. Vím jak moc má Harry rád své boty. Přesto jsem udělal ještě malý krok a stoupl mu na jeho boty. Konečně jsem ho políbil.
ČTEŠ
Jeden směr |Larry Stylinson|
Fiksi Penggemar,,Takže budu mít já jednou tvé příjmení?" Zeptal jsem se, když jsem se odtáhl s obrovským úsměvem, který zdobil mou tvář. ,,Rozhodně." Přikývl a dal mi malou pusu na čelo. ,,Jsem pro." Chytil jsem ho za ruku a přitáhl si ho co nejblíž k sobě. ,,Chyb...