Harry
Pokaždé, když jsem nebyl s Louim, jsem skládal písničku. Nakonec jsem měl dalo by se říci dopsáno. Jen to chtělo zkrášlit a doupravit.
V té písniček jsme vlastně popisovali toho druhého. To, co na sobě nemá rád, ale ten druhý, já nebo on to miluje. Problém byl v tom, že mě přišel Louis téměř dokonalý. Až na jeho nízké sebevědomí, které se snažil nedávat moc najevo. Já ho viděl jako ztělesnění dokonalosti.
Trvalo dlouho, než jsem napsal refrén. Dohodli jsme se, že uděláme dva podobné. Bude to hezčí.
Teď jsme byli ve studiu a Louis hrál na klavír Heaven od Troye Sivana. Byla to hezká, smutná píseň o coming outu.
Louis dohrál a my se po chvilce vrhli konečně na naší písničku.
,,Měl bys začít ty touhle slokou. Moc se mi líbí a myslím, že na začátek je dokonalá." Políbil jsem ho do vlasů. ,,Pak by jsi mohl
Ty zazpívat tohle." Ukázal na refrén, text jsme měli sebou vytisklý. ,,Neřekl bych. Co kdybych tam zazpíval svojí sloku. A až pak refrén?" Řekl jsem. ,,Ale já ještě žádnou pro tebe nesložil." Sklopil hlavu. ,,V klidu. Něco mám." Zvedl jsem mu hlavu. ,,Fakt?" Přikývl jsem. ,,Těším se, až to uslyším." Políbil mě na rty. ,,To já taky." Usmál jsem se na něj a on mi úsměv opětoval. ,,A potom bych začal ten refrén." Louis přikývl. ,,Pak bych mohl zase tohle." Dělali jsme na papíře propiskou šipky. ,,Pak tohle a zase refrén." A takhle jsme upravovali postup slok asi hodinu.,,Zkusíme to?" Zeptal jsem se ho. Přikývl. ,,Jenom to předěláme na počítači a vytisknem. Nějak se v tom ztrácím." Zasmál se a já s ním.
Loui se odstrčil od kláves a přejel k počítači který zapnul. ,,Heslo?" Zeptal se mě. ,,StudioStarXOKS" Nadiktoval jsem mu heslo, které jsem měl uložené v telefonu. Napsal to tam a čekal, až se to načte. ,,Počkej." Řekl jsem a vyzvedl ho nahoru. ,,Co to děláš?" Vyjekl se smíchem. ,,Sedám si." Usmál jsem se na něj a sedl si na židli, stahujíc na svůj klín Louiho. ,,Harrysi!" Přitáhl jsem si ho k hrudi. ,,Jak jsi mi to řekl?" Políbil jsem ho na krk a on se celý zachvěl. ,,S-slyšel jsi."
Políbil jsem ho znovu na krk a dostalo se mi stejné reakce. Líbal jsem ho všude, kam se mě rty mohly dostat a ruku jsem měl na jeho hrudi. Netrvalo dlouho a začal se podemnou kroutit na mém klíně, který se pomalu začal dávat o sobě znát. ,,To ti to nestačilo v autě." Dostál ze sebe. A schválně se pohl na mém klíně. ,,Upřímně, nestačilo. Ale ty jsi tak dokonalý." Zašeptal jsem mu do krku. ,,Ha-Hazz..." Zavzdychal mi do ucha. ,,Copak?" Zeptal jsem se ho a rukou zajel pod jeho kalhoty. Prohl se a donutil mě zavzdychat. ,,Miluju jak vzdycháš." Řekl mi. A já chytil jeho chloubu do ruky. Zalapal po dechu. ,,Miluju jak se kroutíš. Miluju jak vzdycháš mé jméno. Miluju tvůj výraz, když tě udělám." Řekl jsem mu a začal pohybovat rukou. ,,Ach bože..." Zavzdychal mi do ucha.
Zrychloval jsem pohyb rukou a tím se Louis na mém klíně kroutil víc a víc. ,,Harry... já..." Snažil se mi říct, že už bude a tak jsem zpomalil, aby se to nestalo. ,,Harry, prosím." Pousmál jsem se. ,,O co prosíš princezno?" Rukou jsem hýbal mučivě pomalu. ,,Pomoz mi." Zakňučel jako štěně. ,,Jestli si to přeješ." Usmál jsem se a zvedl ho na nohy. ,,Stůj ano?" Loui, který stál slabé přikývl. Zvedl jsem se že židle a klekl si.
Políbil jsem ho na stranu stehna a Louis opět zavzdychal. ,,Prosím, bolí to." Přikývl jsem a stáhl mu oblečení. Políbil jsem jeho chloubu a on proti mé puse přirazil, takže jsem měl jeho chloubu až po kořen v puse. ,,Ach bože." Zavzdychal na celou místnost a já i přesto, že mi vyhrkly slzy, začal hýbat hlavou, rukama jsem držel jeho boky, aby se to neopakovalo. ,,Harry..." Zavzdychal a já poznal, že už se blíží k orgasmu. Proto jsem zrychlil. Když se hořkosladká tekutina dostala do mé pusty, spolk jsem jí a nandal mu kalhoty. Bohužel mi něco teklo po bradě, tak jsem to utřel palcem a zvedajíc se přiložil prst k rtům mého přítele, který mě fascinovaně pozoroval. Pootevřel rty a já mu dal ochutnat.
,,A teď ty." Objevily se mu v oči pomyslné plamínky a strčil do mě, takže jsem si sedl na židli. Poslušně si klekl a začal rozpínat mé kalhoty. Byl to dokonalý pohled, ale když si ho strčil do pusy, hned jsem změnil názor. Tohle byl dokonalý pohled. Koukal mi při tom do očí a já myslel, že se už jenom z toho pohledu udělám. Dokonalý byl on celý.
Netrvalo dlouho a já se udělal do jeho pusy. Vydýchával jsem se, mezitím se Louis zvedl a políbil mě na rty. Líbali jsme se a já najednou v puse ucítil zvláštní chuť. Doopravdy udělal to, co si myslím? Odtáhl se ode mě s úsměv na tváři, který mi potvrzovat moji domněnku. ,,Chutnám ti?" Zeptal jsem se s úšklebkem. ,,Neskutečně moc." Zvedl jsem se a oblékl si kalhoty.
Jak se máte?
😶😶😶😶😶😶😶
Já nemocně.
😪😪😪😪
ČTEŠ
Jeden směr |Larry Stylinson|
Fanfiction,,Takže budu mít já jednou tvé příjmení?" Zeptal jsem se, když jsem se odtáhl s obrovským úsměvem, který zdobil mou tvář. ,,Rozhodně." Přikývl a dal mi malou pusu na čelo. ,,Jsem pro." Chytil jsem ho za ruku a přitáhl si ho co nejblíž k sobě. ,,Chyb...