A londoni magán klinika folyosója csendes volt. Nem volt rohanás, nem toltak át egy beteget sem a folyosókon, nem volt siettség és kapkodás. Nyugalom volt.
Legalábbis úgy tűnt. De ha az ember kilépett a második emeletei liftből és ránézett a folyosón várakozó családa akkor biztosan elbizonytalanodott volna.
A két fiatal fiú családja és barátai körmeiket tövig rágták, miközben több mint két órája várakoztak türelmetlenül.
Louis terhességénél komplikációk akadtak fel. A kékszemű fiú terhessége utolsó előtti hónapjában járt, amikor hajnali két órakor borzalmas hasi fájdalmakkal ébredt valamint egy véres ágyi matraccal maga alatt. A két fiatal rettenetesen megijedt, hiszen második kisbabájuknak még volt egy teljes hónapja Louis pocakjában, de úgy tűnt, hogy a vártnál előbb érkezik meg. Harry sietősen pakolta össze Louis néhány holmiját, miután sietősen átöltöztette szerelmét. Kislányukat a szerencsére náluk időző Niall-re bízták, aki azonnal értesítette az egész családot.
Ennek pedig már lassan két teljes órája. Lassan hajnalodott, senki sem tudott semmit, a fáradtság pedig a legutolsó dolog volt, amire gondolni akartak. Egyetlen orvos sem volt a folyosón, hogy megkérdezzék mi történik éppen. Csupán egy idősödő fekete hajú asszony ült a recepciós pultnál, hosszú, korához nem illő műkörmeivel magazint lapozgatott.
-Istenem, add, hogy az én kicsikémnek ne essen semmi baja-Johannah könnyes szemekkel fohászkodott a plafont bámulva, miközben jobb kezével férje karját szorította erősen.
-Nem lesz semmi baj, Jay. Louis erős, a baba is-simította meg vállát Zayn, majd álmosan pislogó szerelmére nézett. Liam mosolyogva puszilta meg a pakisztáni arcát, aztán tovább ringatta a karjaiban alvó egy éves kislányt. Darcy a múlt hónapban ünnepelte első születésnapját fiatalabbik apukájával együtt. A göndör hajú kislány a legboldogabb, legegészségesebb kisbaba, most pedig lesz egy kisöccse is. És bár Darcy nem tudta még értékelni, a két apuka biztosra tudta, hogy a kislány már most imádni fogja a testvérét.
-Mi tart ennyi ideig?-suttogta Lottie maga elé meredve, majd fejét hirtelen felemelte és könnyes kék szemekkel nézett Niallre.-Ugye..ugye ni..nincs semmi bajuk? Mi..minden rendben?
-Hát persze, gyönyörű. Minden rendben-mosolygott le rá, mosolyával pedig egy pillanat leforgása alatt megnyugtatta a lányt, mint ahogy lenni szokott. Lottie és Niall csodálatosak voltak, Louis pedig boldog volt, amiért kishúga boldog, az Ír fiúnál jobbat el sem tudott volna képzelni testvére mellett. Kiderült, hogy Harry volt az egyetlen aki tudott a kapcsolatukról, Lottie neki merte elmondani először. És bár Louis kissé haragudott, mégis megbékélt, hiszen be kellett látnia, hogy Niall jó ember tiszteli őt és a családját. Az Ír követett el néhány hibát a múltban, de ki nem? Harry, Liam megbocsájtottak neki, a világ pedig nem állt meg egy pillanatra sem.
Gemma halkan beszélgetett a mellette ülő Eleanorral, amikor az idősebb Styles testvér érezte, hogy a balján ülő édesanyja hirtelen megmerevedik.
-Kisfiam!-kiáltotta a nő, felpattanva a narancssárga műanyag székről. A család összes többi tagja egyszerre ébredt fel a kábulatbol és rohantak az éppen feléjük tartó Harry irányába.
A göndör hajú fiú arca sápadt volt, csillogó szemei alatt, mély sötét táskákkal. Ajkai remegtek, miközben lehajtott fejjel hámozta le magáról a kék műanyag steril ruhát, valamint a kezén lévő kesztyűket.
-Haver?-kérdezte Zayn halkan, erősen szorítva a mellette álló Liam ujjait.
-Ha..harry? Mi..minden rendben, ugye??
Harry lassan emelte fel a fejét, könnyes szemekkel nézett végig családján, elérve, hogy édesanyja, valamint Jay is sírva fakadjon.
Aztán a göndör hajú fiú ajkai őszinte vigyorba futottak.
-Apa lettem-felelte karjait széttárva.
A következő pillanatban, boldogan zokogva esett barátai támogató karjai közé.
*
Theodore Edward Styles békésen aludt az idősebbik apuka karjaiban, egy kék plüss lepedőbe csomagolva. A kisfiú édesapja világos kék szemeit valamint a másik apuka sötét barna haját örökölte. Arca piros volt, ajkai rózsaszínek, aprócska pisze orra volt és bár még nem mosolygott, Louis lemerte volna fogadni, hogy Teddynek is olyan imádnivaló gödröcskéi vannak, mint Darcynak és szerelmének. Teddy egészen apró kisbaba, kisebb, és könnyebb, mint Darcy, Louis mégis megszenvedett a kis csöppséggel. Majdnem két teljes órát töltött a műtőben, plusz tizenöt percet, amikor kiderült, Teddy nyakára rátekeredett a köldökzsinor, amint kiszedték Louis pocakjából. Kisebb oxigén hiány lépett fel nála. A kisbaba nem sírt fel, nem mozgott, Harry és Louis pedig azt hitték, hogy menten megőrülnek. De aztán Teddy nyakáról lekerült a köldökzsinor, a két fiatal pedig zokogott, amikor kisbabájuk először sírt fel.
-Hogy van az én két kis gyönyörűm?-Harry, kislányukat megigazítva az ölében lépett szerelme ágya mellé. Jólesően sóhajtott fel, amikor helyet foglalt az ágy mellé tolt műanyag székben.
Louis nem felelt. Az idősebbik fiú szeretetteljesen nézett le kisfiúkra, mutatóujja ujjbegyével Teddy aprócska orrát simogatva.
-Olyan csodás-suttogta Louis, csillogó szemekkel nézve fel Harryre.
-Akárcsak te, édesem-felelte a göndör, hosszú csókot nyomva Louis kócos hajába. Óvatosan emelkedett fel nehogy felébressze a már percek óta alvó Darcy-t. Kislányuk hangosan nevetett örömében, amikor Johannah behozta és először láthatta a kisöccsét. Louis pedig hangosan sírt örömében, amikor első szülőt kisbabáját is magához ölelhette.
-Szeretlek, Harry-Louis álmosságtól csillogó szemekkel bámulta a fiatalabbik arcát. Nem törődve azzal, hogy jobb kezébe infúziót szúrtak, simán felnyúlt és lehúzta magához Harry fejét, hogy édes csókba részesíthesse őt.
-Mindennél jobban szeretlek angyalom-válaszolta. Aztán Louis hirtelen elaludt, Harry pedig kuncogva vette ki kisfiúkat a karjaiból, miután Darcy-t lefektette a férfi oldalához.
A göndör boldogságtól hulló könnyeit törölgette, miközben kisfia Louiséhoz hasonló, gyönyörű kék szemeibe nézett. Tökéletes.És bár Harry jól tudta, hogy Louis később megöli őt, mégis boldogan posztolt egy képet alvó családjáról.
Mert Harry Styles mindenkivel tudatni akarta, hogy mennyire szereti az ő kis angyalkáját...Vége.
YOU ARE READING
Hey, Angel-(Larry Stylinson mpreg. BEFEJEZETT)
Fanfiction,,-Ez csak valami vicc ugye?-nevet fel kínjában, aztán hirtelen a barna hajúra förmed.-Mond Louis, hogy ez egy kibaszott vicc! Ez az egész valami rossz tréfa ugye? Nekünk nem lehet gyerekünk!"