köszönet.

2.4K 133 39
                                    

Akkorát kamuznék ha azt írnám, nem sírtam amikor a cím mellé odabiggyesztettem nagy betűkkel, hogy BEFEJEZETT.  A fikám is kifolyt, szépen nőiesen megjegyezve.

A történet a szívemhez nőtt, olyannyira, hogy dolgozni sem tudtam anélkül, hogy ne gondoltam volna arra, hogy mit írjak le nektek minden szombat este? És a hét minden egyes napja így telt.
Nem emlékszem,mikor publikáltam az első részt először, hiszen olyan sokszor frissítettem már.. de arra emlékszem, hogyha nem olvasom el soha a Stay With Me-t akkor ez a sztori halott lenne.

Én próbáltam nektek olyan mpreget írni, amit eddig még soha senki. Olyat, ami különleges, nem összecsapott és unalmas bena szar.
Igyekesztem úgy csavargatni a szálakat, ahogy csak lehetett. Sokszor kaptam frászt, mondván ez nekem nem megy! Lehetetlen, hogy én ezt megírjam. Nos, végülis megírtam. Remélem, olyat, amire egy darabig emlékezni fogtok.

Köszönöm, nektek, amiért mellettem voltatok. Ha az elejétől, ha a végétől, vagy most fogod elkezdeni..nem érdekel. Itt vagy/voltál velem és támogatsz.

Köszönöm a rengeteg kommentet, a privát üzeneteket. És sajnálom, ha nem válaszoltam néhányotoknak, de ilyen aranyos üzenetekre egyszerűen nem tudok mit írni, csakhogy mennyire imádlak benneteket!

Köszönöm, hogy Larrys maradtál 2019-re is. Szeretem, hogy ennyire hiszünk valamiben..Istenem..már megint könnyezem geci😂😂

Köszönöm, hogy egy éven keresztül elkísértetek idáig.
És végül köszönöm nekik: Louis és Harry, akik bár nem látják de azért mégis jólesik az első befejezett saját történetem nekik is megköszönni. Ha nem lennének valószínűleg én sem lennék itt.

Én most elengedem ezt a történetet, és most kurvára fáj a szívem, de el kell..

😭😭😭😭❤❤❤❤❤

Hey, Angel-(Larry Stylinson mpreg. BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now