WEDRY
Řekl jsem, že vůbec kouřím? Ne, asi ne. Stejně to nikoho nezajímá, bylo by lepší kdybych chcípl.
Jdu po ulici jenom s mikinou, s cigaretou v ruce a vydechuju kouř. Všichni lidé na mě hledí jak na zrůdu, která udělala tisíce hříchů. Pravdou je, že jsem neudělal nic. Projdu kolem o jednu hlavu a půl vyššího kluka, který se na mě podívá s bolestí v očí. Je to jako..ve zpomaleném filmu. Kouknu mu do očí a zapomenu jak se dýchá. Ty jeho oči. Potáhnu cigaretu a vydechnu kouř. Odvrátím pohled od kluka a jdu dál. Ani nevím kam jdu, jestli se jen projít nebo se zabít. Ta druhá možnost by byla nejlepší. Dojdu k místnímu parku a sednu si na jeden menší most, který je nad menším potůčkem.
Začnu pomalinku houpat nohama a vezmu si další cigaretu. Zapalím ji a potáhnu ji. ,,Neměl byste kouřit, hlavně v tomhle mladém věku.."uslyším mužský hlas za svými zády. Prootočím očima a ani se neotočím za hlasem. ,,Je to moje věc a vás by to nemělo zajímat.."vydechnu kouř a prootočím očima. ,,Ničíte si své zdraví..víte to?"ucítím, že si muž sedne vedle mě a stále kouká na mě. Potáhnu znovu a vydechnu kouř. ,,Jistě, vím to. Je to tak stejně nejlepší, nemám stejně pro koho žít a navíc..homosexualita je prý proti přírodě."kouknu na muže a uvidím kluka s těma nejkrásnějšíma očima. Nikdy jsem neviděl někoho tak krásného a na první pohled vypadá velmi pozitivně. ,,Kdo to říkal?" zeptá se. ,,Lidé, přece."pokrčím ramenama. ,,Jak se jmenuješ?" zvedne jedno obočí kluk a vezme mi cigaretu, kterou hodí do potůčku. ,,Proč si to udělal?! A k čemu ti to bude?!" zamračím se. ,,Vypadáš zajímavě."