WEDRY
Už je to pár týdnů od svatby a já už jsem třetím měsícem těhotný. Bříško už mám jakž takž nafouklé, ale snažím se to zakrýt, tím, že si půjčuju Štěpánovi trika, které mám volné a mám je po půlku stehen.
Sedím na gauči a koukám na film, který vůbec nevnímám. Vezmu si telefon a začnu projíždět instagram, na kterém zase není nic nového. Takže se unudím k smrti. Pomyslel jsem si pro sebe a uchechtl se. Dám si ruce k tělu a obejmu je.
,,Ráďo?"uslyším Štěpána a kouknu na něj. On si sedne vedle mě s talířema v rukách.
,,Tady máš!"podá mi talíř a já si ho od něj vezmu. Kouknu na obsah, špagety, a malinko se usměju. Vezmu si vidličku a naberu na ní sousto, které poté sním. Takhle to jde dál, dokud nedojím celý obsah talíře.
Vstanu z gauče a odnesu talíř do kuchyně, který dám do dřezu. Za pár sekund ke mně dojde Štěpán, který také položí talíř.
,,Chutnalo?"zeptá se s úsměvem a dá si ruce na mé boky. Taky se usměju a dám si ruce za jeho krk.
,,Moc."zašeptám a políbím ho. Stoupnu si na špičky a prohloubím polibek.
Začneme se jemně a nevinně líbat. Změní se to na hrubé a nemilosrdné. Štěpán mě vezme za zadek a já obmotám nohy kolem jeho pasu. Dojde se mnou do ložnice a hodí mě na ní. Nalehne na mě a začne mě znovu líbat. Sundá mi triko a začne mi všemožně sahat po těle. Někdy mu i vzdychnu do úst. Odtrhnu se od něj a kouknu mu do očí.
,,Štěpáne, já..my..miminko-"umlčí mě polibkem.
,,Já vím, jen ti chci dopřát to nejlepší."mrkne na mě a začne mi líbat každičkou objevenou kůži.