WEDRY
Nenávidím kocovinu, hlavně tu bolest mé hlavy.
Pomalu otevřu oči a párkrát zamkrám. Sednu si a syknu bolestí, kvůli mému zadku. Utřu si oči a zývnu si. Kouknu vedle sebe a leknu se, když uvidím nahého usměvajícího Štěpána. Zmenší se mi zorničky a trošku pootevřu rty. ,,Copak, Růženko?"uslyším Štěpána a zrudnu. Ucítím jeho rty na těch mých a rychle se odtrhu. Je pravda, že se mi to líbilo, ale prostě.. to nejde. ,,Co to sakra děláš?!" zamračím se, vstanu dám si na sebe trenky a triko. Furt se jen usmíval. ,,Počkej, ty si chtěl do toho baru jen proto aby si mě využil?"zařval jsem na něj a hned se mi nahrnuly slzy do očí. ,,Přece sis nemyslel, že se s tebou budu furt jen jenom kamarád.."vstane a dojde ke mně, nahý. NAHÝ. Jen zrudnu a sjede mi neposedná slza. Setře mi slzu palcem a druhým palcem mi přejede po spodním rtu. Odtáhnu se a otočím se k němu zády. ,,Neříkej mi, že se ti to nelíbí."řekne svůdným hlasem a začne mi dávat polibky na krk. Jen potichu vzdychnu a přivřu oči.
Vycházíme z baru a já zpívám a tančím jako opilec, doslova. Štěpán se jen zasměje a vede nás ke mně do bytu.
Otevřu oči a zmenší se mi zorničky.
Jsme v ložnici. Nazí. Nade mnou je Štěpán, já mám ruce na jeho zádech, do kterých mu škrábu své nehty. Je ve mně. Přiřáží do mého citlivého místečka. Prostata. Ložnicí se ozývají naše vzdychy, ale více ty mé.
Udělám krok dopředu a otočím se Štěpánovi čelem. Jen na mě nechápavě kouká. ,,Činy, ne slova!"řeknu si v duchu pro sebe. Začnu Štěpána líbat až spadneme na postel. Líbáme se dravě a vášnivě, ale jde tam cítit i emoce. Láska a chtíč.