Dvacet sedm

1K 62 6
                                    

WEDRY

Otevřu oči a hned uvidím spícího Štěpána. Když spí, vypadá jako andílek, ale když je vzhůru je to ďábel. Můj ďábel. Usměju se a hned mi začne být blbě od žaludku.

Vstanu, dám si na sebe trenky a tepláky a běžím do koupelny. Kleknu si rychle k záchodu, zvednu prkénko a začnu vyprázdňovat svůj žaludek. Jak já to nenávidím.

Po pár minutách přestanu vyprázdňovat svůj žaludek a sednu si na zem. Párkrát zakašlu a znova začnu vyprázdňovat svůj žaludek. Ucítím teplou ruku na svých zádech a dám si pramínek vlasů za ucho.

,,Jdi pryč, prosím. Nechci aby si mě viděl, takhle."řeknu bez emocí a kouknu Štěpánovi do očí, který jen zakroutí hlavou.

,,Musím se o tebe postarat."řekne ustaraně a dá si ruku na můj, kterým si mě přitáhne k sobě. Na chvíli protestuju, ale pak se k němu ještě víc přítulím.

Zvedne mě do náruče a bere mě pryč z koupelny. Připadám si jako princezna, kterou zachránil její princ. Jak roztomilé.

Dojde se mnou v náruči do ložnice a položí mě na postel. Přikryje mě a políbí mě na čelo. Jen se usměju a zavřu oči.

,,Donesu ti něco k snědku."pošeptá mi do ouška a já se nad jeho dechem na mém krku zachvěju. Jen zabručím a otočím se na druhý bok.

Uslyším jeho kroku, které se ode mne vzdalují a já jen malinko posmutním. Otevřu oči, sednu si a kvůli bolesti mého zadku, syknu.

Najednou se prohne matrace a já se malinko leknu. Uvidím Štěpána s talířem v ruce, na kterém jsou toasty se sunkou a sýrem.

,,Dáš si taky?"usměju se a kouknu na čtyři toasty.

,,Klidně."taky se usměje a položí talíř mezi nás.

Natočím se celým tělem na něj, ale stále kvůli mého zadku, syknu bolestí. Štěpán se jen uchechtne a zakousne se do toastu.

,,Jak vtipné."odfrknu si a taky se zakousnu do toastu.

,,Ty jsi to chtěl tvrdě!"

Ty a já |Wedrix|Kde žijí příběhy. Začni objevovat