WEDRY
Dnes by mi měli přijít testy, co mi je. Jsem celkem nervózní, snad to nebude třeba rakovina nebo něco horšího. Brr.
Ležím v posteli a koukám na svém notebooku na YouTube. Najednou mi přijde email. Rozkliknu ho a začnu si ho v duchu číst.
Dobrý den,
podle výsledků testů, co jsme vám před dvoumi dny dělali, říkají, což je celkem i nemožné, jste těhotný. Nemusíte se, ale bát, pár takových případů jsme už měli. Prosím, ihned odepište na email, jestli chcete či nechcete postoupit potratem.
Děkujeme.
Nemocnice ANGLE
Tento email jsem si ještě tak třikrát přečetl s vykulenými oči. Vždyť- to je nemožné, že bych kluk mohl otěhotnět! A takových případů už prý pár i měli. To mě trošku uklidnilo, protože ví, co při porodu dělat.
Dobrý den,
děkuji vám za informaci, jinak potratem postoupit nechci, dítě si nechám.
Děkuji,
Radek Vedral
Hned jsem napsal a poslala email. Zaklapl jsem notebook a položil ho vedle sebe. Pane bože, a co na to řekne Štěpán? Snad to vezme nějak pozitivně a doufám, že bude taky chtít vychovávat dítě, se mnou.
Najednou ucítím doteky na svém bříšku a bocích. Sednu si a hned uvidím Štěpána, který leží v mém klíně.
,,Tak co testy, baby?"usměje se a taky si sedne.
,,No víš.."sklopím pohled k peřině. Ucítím na své bradě prsty, které mi bradu nadzvednou a já se tak podívám do hnědých očí mého snoubence.
,,Povídej."usměje se povzbudivě a dá mi pusu na líčko.
,,Jsem těhotný."řeknu rychle a skousnu si spodní ret.
,,Vtipné. Ale vážně, co ti je?"uchechtne se a potom zvážní.
,,Nevěříš mi? Já jsme opravdu těhotný! Taky nejsem prý ani ojedinělý případ, ta nemocnice už pár takových případů mělo, že rodili kluci!"řeknu naštvaně.
Štěpán na mě nevěřícně kouká a poté mi sáhne na bříško. Koukne na mé bříško a jemně ho začne hladit.
,,Takže, budeš mít miminko?"řekne a koukne mi do očí.
,,MY budeme mít miminko!"opravím ho a políbím. Polibek prohloubí a posadí si mě do jeho klína. Dám si ruce za jeho krk a on své ruce přesune na mé boky.
,,Těším se až ho budeme společně vychovávat."zamumlá a mě po tváři sjede neposlušná slza.