Třicet dva

839 55 4
                                    

WEDRY

Už je to jeden měsíc, co jsem těhotný! Ten čas utíká. Těším se na miminko, ale ještě jsme nevymysleli jméno.

Dojdu do kuchyně v Štěpánovém triku, které jsem měl po půlku stehen. Bříško už mám trochu vystouplé. Štěpánovi příjde prý strašně roztomilé, když chodím v jeho triku a ještě k tomu mám tak malinko vystouplé bříško. Když mi to říkal, červenal jsem se jako rajče.

Sednu si na linku a kouknu na Štěpána, který dělal oběd. Po chvíli se naše oči střetnou a já se malinko zčervenám. Štěpán se jen usměje a políbí mě do vlasů.

,,A kdy, vlastně, budeme mít svatbu?"zeptám se stydlivě. Štěpán se na mě koukne a dojde ke mně. Roztáhne mé stehna od sebe a stoupne si mezi ně. Dá si ruce na mé boky a jemně si ukradne polibek.

,,5. května."mrkne na mě.

,,Vždyť to je za chvilku!"znervózním a pootevřu rty. Štěpán se jen zasměje a přejede mi palcem po spodním rtu. Zčervenám jak rajče a stále na něj koukám.

,,Všechno je zařízený, neboj."pohladím mě po líčku a políbí mě na něj. Jen kývnu hlavou a kouknu mu do očí. A on do těch mých.

Skousnu si spodní ret a sklopím pohled ke svým nohoum. Ucítím prsty na své bradě, které mi bradu zvednou. Podívám se mu znovu do očí a polknu na sucho. Štěpán se jen zasměje a políbí mě. Dám své ruce za jeho krk a přitáhnu si ho blíž k sobě. On své ruce přesune na můj zadek, který jemně zmáčkne. Vzdychnu mu do úst a uslyším, jak se uchechtne.

,,Sakra!"zamumlá a odtrhne se od mých rtů. Nechápavě se na něj kouknu a zvednu obočí.

,,Teď, když jsi těhotný, nemůžeme mít sex!"udělá smutný obličej a bouchnu ho do ramene.

,,Ty si blbej!"řeknu se smíchem a upravím si brýle.

,,To je tvoje chyba! Měl si brát kondomy!"řeknu a zachichotám se jak malá holka.

,,Wow."řekne s ironií v hlase a zasměje se.

Ty a já |Wedrix|Kde žijí příběhy. Začni objevovat