Čtyři

1.6K 89 1
                                    

BAXTRIX

Už je to nějaký ten pátek, co jsem poznal Radka. Nevím proč, ale něčím mě přitahuje. Je prostě jiný než ostatní kluci, které znám. Hlavně jsem nečekal, že on je gay, nevypadá na to.
Potom co jsem včera odešel, jsem nějak zjistil, že Radek rozhodně nebude ten typ co se rád rozpovídá se svými pocity.

Jsem zase před jeho dveřmi a zvoním. Asi minutu čekám než mi otevře ospalý Radek, s rozcuchanýma vlasama. ,,Zbláznil ses?! Víš ty kolik je hodin?!"řekne naštvaně a přitom unaveně. Musím se udržet aby ze mě nevyšlo aww. Podívám se na hodinky a znova na Radka. ,,Ne a je čtvrt na jedenáct."vejdu do jeho bytu bez jeho souhlasu. Zavře dveře a hned na mě začne 'řvát'. ,,Můžeš mě už nechat bejt?! Nepotřebuju tě! Nemám zájem o to aby ses se mnou bavil!" 'zařve' na mě. Kouknu do jeho očí a zvednu jedno obočí. ,,To mě nezajímá a jdi se obléct."řeknu klidně a usměju se na něj provokativně. Jen si frustrovaně povzdychne a jde asi do jeho pokoje. Opřu se o dveře a jen čekám než za mnou dojde. Dojde ke mně oblečený a furt se na mě mračí. Jen se uchechtnu a upravím mu brýlky. Radek jen zrudne a rychle si dá na sebe mikinu. Nazuje si boty a my výjdeme z jeho bytu.

Jdeme parkem a hned se zamračím, když uvidím Radka, který si zapálil cigaretu a potáhl ji. ,,Proč vlastně kouříš?"zeptám se a zastavím se. On se zastaví pár kroků přede mnou, ale neotáčí se. ,,Když ti to vadí, tak to máš říct."otočí se na mě a jde směrem k jeho bytu. Chytnu ho za rameno a on se na mě jen s nechápavým pohledem podívá. ,,Jen se ptám.."kouknu na něj. ,,A já se jen nechci s někým hádat kvůli mému zlozvyku."

Ty a já |Wedrix|Kde žijí příběhy. Začni objevovat