WEDRY
Týden. Už je to jeden týden, co já a Štěpán spolu chodíme. Je mi skvěle, nikdy jsem se necítil tak milován až od doby, kdy jsme spolu začli chodit. Ano, jsem šťastný. Stále, ale nejím.
Sedím na posteli, jenom v trenkách a nějakém větším triku, který mi zakrývá menší část stehen. Ucítím doteky na svém bříšku a jak mě někdo donutí si lehnout. Neprotestuju. Ucítím polibky na svém krku a ruku pod mým trikem, která sjíždí výše až k mým bradavkám. Párkrát potichu vzdychnu a zavřu oči. Sundá mi triko a odhodí ho. ,,Jsi tak dokonalý a sexy, prostě perfektní kluk."uslyším jeho svůdný hlas. Začne mi dávat polibky až dojde s jeho rty až k mému podbříšku. ,,Ale mohl by jsi i něco málo přibrat."zamumlá a maličko skousne kůži mého podbříšku. Vzdychnu a dám si ruce do jeho vlasů. Jen uslyším jak se pousměje a začne mi pusinkovat kůži až ke krku. Koukne mi do očí a já se malinko začervenám. Políbí mě a já náš polibek prohloubím. Z polibku se stane líbání, já si dám své ruce kolem jeho krku a přitáhnu si ho blíž. On nás otočí, takže jsem teď nad ním. Dá své ruce na můj zadek a jemně ho zmáčkne. Vzdychnu mu do úst a usměju se pro sebe. Je perfektní, je to někdo koho jsem potřeboval..ve svém ubohém životě. Chci s ním být napořád, až do mé smrti. Chci být jeho. Celý jeho.