ARTIX
Před dvoumi dny mi řekl Radek, že chodím se Štěpánem. Znám ho. Je to kamarád mého kamaráda, do kterého jsem zamilovaný. Jo, je to složité.
Sedím v obýváku na gauči s Kubou, tím kamarádem, do kterého jsem zamilovaný a povídáme si o všem možném. Je správná doba mu to říct, vím to, asi. ,,Kubo, víš.. potřebuji ti něco říct."řeknu malinko nervózně. Jen zvedne jedno obočí a kývne hlavou, ať mluvím k věci. ,,Víš, já se zamiloval.."sklopím pohled,,do... tebe" zašeptám poslední slůvko.
Pár minut se nic neděje, tak zvednu pohled a uvidím Kubův neutrální výraz. Jen polknu, když už se nějakou dobu Kuba nehýbe. Nedokážu si pomoct a políbím ho. Ucítím ruce na svých bocích, které mě přesunou do Kubova klínu. Dám si ruce dozadu do jeho vlasů a začnu ho líbat. Kuba se nebrání a dá si ruce na můj zadek. Skousne mi spodní ret a já mu jenom zavzdýchám do úst. Uslyším jak se uchechtne a malinko zčervenám. Odtrhne se a koukne mi do očí. ,,Pepo.."řekne malinko nervózně,,víš, že já mám holku?". Zmenší se mi zorničky a malinko pootevřu rty. Jen se zasměje a ukradne si polibek. ,,A-al-"přeruší mě jeho rty na těch mých. ,,Stejně ji nemiluju."zamumlá. Nic neřeknu a začnu ho znova líbat, s menším pocitem viny.