Třicet pět

799 48 2
                                    

BAXTRIX

Do mých očí mi zasvítilo slunce, kvůli kterému jsem otevřel oči. Párkrát jsem zamrkal a podíval se na to nevinné stvoření, které jsem objímal. Jen jsem se usmál a políbil ho na čelo. Vstal a přikryl ho dekou.

Vzal jsem své věci ze země a šel do koupelny. Zavřel se a dal ze sebe kravatu, kterou jsem měl kolem krku. Hodil jsem věci na zem a vlezl do sprchového koutu. Zavřel za sebou dveře a pustil na sebe teplé kapky vody. Šampón tu byl, takže žádný problém. Nanesl jsem na své vlasy a tělo šampón, který jsem rozetřel. Voda poté smyla všechno mýdlo z mého těla i vlasů. Vypnul jsem vodu a vylezl ze sprchy.

Vzal jsem ručník, který byl pověšený na háčku a začal si utírat tělo. Vlasy jsem si též trošku utřel a dal si na sebe oblečení, co jsem měl včera, kromě saka a kravaty. Vyjdu z koupelny a dojdu k posteli, na které ještě spí Radek. Uslyším zaklepání, dojdu ke dveřím a otevřu. Uvidím Pepu s nějakou taškou, kterou mi podá.

,,Tady máte věci abyste si nemuseli brát věci, co jste měli včera. Jinak tam máte i boty."řekne s úsměvem a odejde. Zavřu dveře a sednu si na postel. Otevřu tašku a vyndáme z ní bílé triko, modré roztrhané rifle, čisté trenky a boty. Prevleču se a vyndám i Radkovi oblečení. Kouknu na Ráďu, který už pomalu otevíral oči. Párkrát zamrká a sedne si. Koukne na mě a unaveně se usměje. Taky se usměju a políbím ho do vlasů.

,,Pepa nám donesl čisté oblečení."Ráďa jen kývne, vezme své věci a začne se převlékat. Když se převlékal, díval jsem se na jeho tělo. I když má trošku vystouplé bříško, je nádherný. Lepší ho manžela jsem si přát nemohl. Dám své i Ráďovi špinavé věci do tašky a dojdu k němu. Chytnu ho za boky a políbím ho.

,,Půjdeme na snídani?"zamumlám do polibku a odtáhnu se. Kouknu do jeho oříškových očí, které mě vždy dostanou a usměju se.

,,Jistě."kývne hlavou. Vezmu tašku, kterou si dám na rameno, chytnu ho za ruku a vyjdeme z pokoje. Ještě předtím ho zamknu a jdu s Ráďou, ruku v ruce, na snídani.

Ty a já |Wedrix|Kde žijí příběhy. Začni objevovat