Η μητέρα μου μετά τον θανατο του πατέρα μου μετά από 4 χρόνια γνώρισε τον Γιάννη όπου και η γυναίκα του είχε σκοτωθεί σε εκείνο το αεροπορικό ατύχημα όπου ηταν και ο μπαμπάς μου μέσα.
Σήμερα η μητέρα μου, μου ανακοίνωσε πως σκέφτονται να συνεχίσουν την σχέση τους μετακομιζοντας στο σπίτι μας .
Η αληθεια είναι πως εγώ δεν ήθελα αρχικά αλλά είναι η πρώτη φορά που βλέπω την μητέρα μου χαρούμενη μετά τον θάνατο του πατέρα μου.
Το μόνο που ξέρω για τον Γιάννη είναι ότι έχει δύο παιδιά. Αγόρια και τα δύο.
Ο ένας είναι ο Αλεξανδρος όπου είναι 20 χρονών και ζει μόνος του σε ένα σπίτι.
Ο άλλος είναι ο Γιώργος που είναι 16 όπως και εγώ. Ο Γιώργος θα μένει μαζί μας και εδώ και καιρό του φτιάχνουμε το δωμάτιο του.
Είναι ακριβώς ίδιο με το δικό μου με διαφορετικά χρώματα βέβαια.
Είναι ευρύχωρο με μια τεράστια ντουλαπα που πιάνει όλο τον τοίχο και βέβαια έχει το δικό του μπάνιο.
Η αληθεια είναι πως όταν τελειώνω τα μαθήματα μου προτιμώ να περνάω τον ελεύθερο χρόνο μου στο μπάνιο κανοντας τα μποτε μου.
Ο αγαπημένος μου χωρος είναι το δωμάτιο μου και πιο πολύ το μπάνιο γιατι είναι μεγάλο και εχω τα καλλυντικά μου χωρίς να είναι μέσα σε νεσεσερ που για μένα είναι πολύ σπαστικό γιατί μετά πρέπει να το ξανά βάλεις στην θέση τους.
Αύριο θα έρθουν επιτέλους και ανυπομονώ να τους γνωρίσω.
Αρχικά εγώ κάνω πολλές μάσκες,αποτριχωση και γενικός ότι κανεί κάθε κορίτσι.
Μόλις τελείωσα από όλα αυτά και αφού ήταν Παρασκευή είπα να εκμεταλλευτώ την μερα και να κάτσω να δω δύο επεισόδια από τις αγαπημένες μου σειρές οι οποίες είναι η πρώτη και καλύτερη 'Riverdale' σας την προτείνω ανεπιφυλακτα και η άλλη είναι 'Pretty little liars'.
Η ώρα είχε πάει 2:00 και αποφάσισα να σταματήσω γιατί αύριο θα τους υποδείξουν σίγουρα με μαύρους κύκλους πάλι καλά υπάρχει και το κονσιλερ κορίτσια μου.!
Γεια σας!! Τι κάνετε;;;😘😘 Ελπίζω να σας άρεσε το 3ο κεφαλαιο. Το ξέρω είναι μικρό αλλά το υπόσχομαι τα αλλά θα είναι πιο μεγάλα. Μέχρι το επόμενο κεφαλαιο πολλα φιλιά!!!😘😘😘😘
YOU ARE READING
Step brother or something more
Teen FictionΤι γίνεται όταν η μαμα σου παντρεύεται για δεύτερη φορα;! Τι θα γινει οταν η οικογένεια μεγαλώσει;! Αν θες να μαθεις διάβασε την παρακατω ιστορία ⬇️