Κεφαλαιο 51

2.1K 93 5
                                    

Η ώρα είναι 10:30 και εμείς προχθές γυρίσαμε με τον Γιώργο από το γαμήλιο ταξίδι. Πήγαμε δύο εβδομάδες Καραϊβική. Σήμερα πρέπει να κλείσουμε όλοι τα εισιτήρια μας για το Ριο. Ήρθε ο καιρός να γυρίσουμε πίσω.

Η αληθεια είναι μου ελειψε το σπιτάκι μου να έχω τα πράγματα όπως τα θέλω και μην ξεφεύγουν θα παιδιά από τους κανονες γιατι δύο εβδομάδες λείψαμε πήραν 2 κιλά.

Είμαστε σε ένα μαγαζι και τρώμε πρωινό καθώς μετά θα πάμε και για κάτι τελευταία ψώνια γιατί αύριο πετάμε με την πρωινή πτήση. Όσο πιο γρήγορα τόσο το καλύτερο.

Όλοι μας βγάζουν φωτογραφίες και ήδη έχουν ανέβει κάποιες στα σοσιαλ μίντια. Οι γάμοι μας ήταν οι καλύτεροι της χρονιάς. Είχαν να μιλανε για αυτούς μέρες.

Αφού φάγαμε και πληρώσαμε ξεκινήσαμε για τα μαγαζιά. Η Λία έχει βρει πολλά πράγματα που ήθελε και δεν υπήρχαν πουθενά στο Ριο. Η Εύα πήρε πιο πολύ αθλητικά ρούχα γιατι ως γνωστόν το κορίτσι μας, μας βγήκε αγοροκοριτσο. Ότι και να είναι όμως εγω το λατρεύω. Όλους τους λατρεύω.

Αφού μαζευτήκαμε στο σπίτι οι γονείς μας ήταν ήδη εκεί. Μόλις μας είδαν πήγαν αμέσως τα κορίτσια να τους πάρουν αγκαλιά.

Γιαν:αγάπες μου πηγαίνετε λίγο πάνω θέλουμε να μιλήσουμε με τους γονείς σας!

Δεν μίλησαν πήγαν αμέσως επάνω. Στοιχηματίζω έμειναν στις σκάλες για να ακούσουν. Από εμένα πήραν!

Κάτσαμε στον καναπέ ενώ αρχίσαμε να βγάλουμε τα παπούτσια μας και να αφήσουμε όλες τις τσάντες μας κάτω.

Αν:λοιπόν η απόφαση είναι δικιά σας απλά μήπως να ξανά σκέφτηκε το ενδεχόμενο να μετακινήσετε μόνιμα Ελλάδα. Όλα έχουν πάει καλά με τους γονείς της Ηρώς...
Α:μαμά αυτό που λες δεν γίνεται...
Γιαν:γιατί; θα μεινετε σε άλλο σπίτι μόνοι σας Όχι μαζί μας. Τόσα σπίτια έχουμε εδώ!
Γ:λοιπόν ακούστε γιατι έχουμε να μαζέψουμε και τα πραγματα μας αύριο πετάμε...εκεί έχουμε την ζωή μας έχουμε τις δουλειές μας το σπιτι μας τους φίλους μας! Δεν μπορούμε να περπατήσουμε όλα όσα χτίσαμε και να γυρίσουμε πίσω.
Α:εχει δίκαιο...στο μέλλον μπορεί να μετακομίσουμε αλλά τώρα δεν το σκεφτόμαστε καν.
Γ:μπορούμε να πάμε να μαζεψουμε τα πράγματα μας;
Γιαν:εντάξει πηγαιντε...

Σηκώθηκα πρωτη εγώ. Πηγα να πάρω τα πράγματα μας αλλά με σταμάτησε ο Γιώργος και τα πήρε αυτός. Αυτές οι δύο εβδομάδες μας άλλαξαν πολύ γίναμε όπως παλιά χωρίς καυγάδες και ότι περνάνε τα ζευγάρια.

Step brother or something moreWhere stories live. Discover now