Σήμερα είναι μια τέλεια μέρα καθώς αύριο ΠΑΜΤΡΕΥΟΜΑΣΤΕΕΕΕ!
Είμαι τόσο ενθουσιαμενη που ξύπνησα από της 6:00 γιατί θα έρθουν τα κορίτσια να κάνουμε μάσκες τα νύχια μας και τα σχετικά. Τα αγόρια θα κάνουν μπάτσελον.
Τώρα είμαστε όλες στον καναπέ πίνουμε καφέ και μιλάμε και τα σχετικά. Έχουν έρθει και οι γονείς μας μόνο οι μαμάδες μας γιατι οι μπαμπαδες μας είναι με τα αγόρια στο σπίτι του Τολη.
Εμείς καθόμαστε και πίνουμε καφέ λέγοντας τις βλακείες που κάναμε παλιά. Τώρα σχετικά με τις ετοιμασίες και αυτά είναι όλα μια χαρά.
Α:θυμάσαι που είχαμε τσακωθεί με ένα κορίτσι και μας πήγαινε αστυνομικό τμήμα;
Η:Ξεχνιέται αυτήν;
Α:την κάλεσες; Εγώ Ναι!
Η:ναι και εγώ είπα να δείξω ανωτερότητα! (Λέει με ένα βλέμμα ντιβας)Γελάσαμε λίγο με την φάτσα της και εγώ σηκώθηκα να πάω στα κορίτσια. Μπήκα στο δωμάτιο όπου κοιμούνται και η Εύα μιλούσε με μια φίλη της βιντεο κλήση όπως και η Λία με την Lexi και ήταν στο imvu.
Α:σε 5' λεπτά και οι δύο στο γραφείο του παππού. Βασικά αφήστε το εδώ θα κάτσετε.
Κατέβηκα στην κουζίνα και καθώς κόντευε μεσημέρι έβγαλα δύο δίσκους για να φτιάξω φαγητό στα κορίτσια. Έβγαλα ένα τηγάνι και το έβαλα στο μάτι. Έβαλα πολύ λίγο λάδι και το άφησα να ζεσταθεί. Σε ένα μπολ χτύπησα τέσσερα αυγα και έβαλα μέσα λίγο τυρί κασέρι και μια κίτρινη και κόκκινη πιπεριά και λίγο μπρόκολο. Έβαλα λίγο αλάτι και πιπέρι και το έριξα στο τηγάνι.
Σε ένα άλλο τηγάνι είπα να φτιάξω και λίγο μπέικον και αυτό είναι μόνο και μόνο επειδή αύριο παντρεύομαι. Δεν συνηθίζουμε να τρώμε τόσα λιπαρά τώρα τελευταία.
Αφού αυτά έγιναν έβαλα την ομελέτα σε δύο πιάτο το ένα για την Εύα και στο αλλο για την Λία και έβαλα και το μπέικον. Έβαλα χυμό στα ποτήρια και τα έβαλα και αυτά στο δίσκο.
Η:τι κάνεις εκεί μαγειρεύεις ρε; Αύριο παντρεύεσαι.
Α:επειδή παντρεύομαι δεν σημαίνει ότι δεν έχω και παιδιά που πρέπει να φάνε! (Λέω καθώς βγάζω από το ψυγείο το ζελε που έφτιαξα χθες για να φάνε τα κορίτσια σήμερα)
Η:λες ο Τολης μου να θυμήθηκε να τους φτιάξει τίποτα η να τον πάρω τηλέφωνο;
Α:πιστεύω ο Τολης θα τους εχει φτιάξει ήδη να φάνε!
Η:Ναι σωστά για τον Τολη μιλάμε. Δεν μου λες αυτό το ζελε που ειναι μπλε τι γεύση έχει;
Α:το μπλε είναι για την Λία και είναι μπλουμπερι και το άλλο το κίτρινο είναι για την Εύα και είναι μπανάνα!
Η:κίτρινο;! Εχεις κανενα άλλο για να βγάλω φωτογραφίες;
Α:έχει ένα ακόμα στο ψυγείο.
YOU ARE READING
Step brother or something more
Teen FictionΤι γίνεται όταν η μαμα σου παντρεύεται για δεύτερη φορα;! Τι θα γινει οταν η οικογένεια μεγαλώσει;! Αν θες να μαθεις διάβασε την παρακατω ιστορία ⬇️