Κεφαλαιο 31

3.2K 140 21
                                    

Καθόμαστε με τον Γιώργο αγκαλιά κοιτάζοντας το ταβάνι. Έχουμε ξυπνήσει εδώ και μία ή ώρα αλλά δεν έχουμε σηκωθεί ακόμα. Η ώρα είναι 10:15 και έχουμε ραντεβού με την γυναικολόγο στις 12:00 όπου θα μάθουμε επιτέλους το φύλλο του μωρου.

Είμαι στον τρίτο μηνα όποτε μπορούμε να το δούμε. Η κοιλιά μου έχει μεγαλώσει λίγο αλλά όχι και καμία τεράστια διάφορα. Σχετικά με την Ηρώ δεν το εχει πει ακόμα στους γονείς της και θα το πει σήμερα.

Παίρνω αποφασίσει να σηκωθώ πρώτη καθώς πεινάω. Κάνω όλα τα απαραίτητα στο μπάνιο και κατεβαίνω στην κουζίνα. Μετά από λίγο κατεβαίνει και ο Γιώργος.

Καθώς κάθομαι στην συνηθισμένη μεριά μου παρατηρώ ότι μπροστά στο πιάτο μου υπάρχουν τρεις φρυγανιές με βιταμ και μαρμελάδα, τέσσερα κρουασανακια τα δύο αλμυρά και τα άλλα δύο γλυκά. Ένα ποτήρι γάλα και ένα ποτήρι χυμό.

Α:Συγνωμη Ποιος θα τα φάει όλα αυτά;
Αν:Ποιος άλλος αγάπη μου εσυ!
Α:Ναι...μαμα έγκυος ειμαι δεν έχω να φάω εναν μήνα.
Γιαν:ένταξει δεν χρειαζετε να τα φας όλα αλλά πια Αλινα μου πρέπει να αρχίσεις να τρως ξανά κρέας.
Α:το ξέρω αλλά εντάξει για εννιά μήνες θα είναι μετά θα το ξανά κόψω.
Γ:μωρό μου φαε γιατί έχουμε να ετοιμαστούμε και για την γυναικολόγο.

Εγώ άρχισα να τρώω ενώ οι άλλοι σηναιχισνν να μιλάνε για διάφορα θέματα όπως σε πιο δωμάτιο θα ειναι το παιδικο. Αφού φάγαμε ανεβήκαμε στα δωμάτιο μας. Ο Γιώργος πήγε να αλλάξει ρούχα όπως και εγώ.

Ενώ είναι καλοκαίρι έβρεξε και η αλήθεια είναι εχει λίγο κρύο αλλά πολύ λίγο.


Όταν ημουν έτοιμη ετοίμασα την τσάντα μου και έστειλα μήνυμα στην Ηρώ να αρχίσει να ετοιμάζετε και αυτήν. Θα έρθει και η Ηρω μαζι μας γιατί θα πει η γιατρός σε αυτην το φύλλο του μωρου μας και θέλουμε να το μάθουμε με έναν τέλειο τρόπο.

Καθώς ο Αλφι έφαγε άρχισα να παίζω μαζί του. Του έχω πάρει τόσα παιχνιδια που στο τέλος δεν θα χωράω εγώ εδώ μέσα. Όταν ο Γιώργος ήταν έτοιμος ξεκινήσαμε. Όταν φτάσαμε καθίσαμε στον χώρο αναμονεις με όλο το άγχος να μας κυριεύει.

Κρατιόμαστε χέρι χέρι καθώς περιμέναμε. Όταν έφτασε η σειρά μας μπήκαμε και οι τρεις μέσα. Έκατσα για δευτερη φορά στην καρέκλα. Είχε μεγαλώσει αρκετά από την τελευταία φορά και όταν βεβαιοθηκαμε πως όλα είναι μια χαρά σηκωθηκαμε

Step brother or something moreWhere stories live. Discover now