Κεφαλαιο 22

4.9K 177 32
                                    

Υ.Γ Αυτό είναι το μεγαλύτερο κεφαλαιο που έχω γράψει και ειμαι πολύ περήφανη για τον εαυτό μου. Είναι 4035 λέξεις και σας προτείνω να πάρετε κάτι να φάτε η να πιείτε. Ευχαριστώ!♡

Μετά από 3 ημέρες
~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Το ξύπνητιρι χτύπησε και σηκώθηκα πολύ γρήγορα αφού σήμερα είναι το πάρτυ για τα γενέθλια μας με την Ηρώ.

Η μερα είναι Σάββατο όποτε δεν έχουμε σχολείο και έχω τον απαραίτητο χρόνο να κάνω πολλές φορές πρόβα το νέο μου σύνολο και το μακιγιαζ μου.

Σηκώθηκα και το πρώτο πράγμα που ήταν να κάνω είναι να βγάλω τον Αλφι από το κλουβακι του και να του βάλω φαγητό. Βγήκα στο μικρό μπαλκονακι που εχει το δωμάτιο μου και έβαλα λίγες κροκετες στο μπολ.
Έχω έξω την τροφή του γιατί ποτέ δεν το χρησιμοποίησα αυτο το μπαλκονακι και ήρθε η ώρα να φανεί και κάπου χρήσιμο.

Αφού αρχισε να τρώει εγώ μπήκα μέσα στο μπάνιο για να ετοιμαστώ. Έβαλα μια φόρμα με ζακέτα μάζεψα τα μαλλιά μου αλογοουρά και έβαλα παπούτσια.

Όταν ο Αλφι έφαγε του έβαλα το λουράκι του, πήρα την τσάντα που θα έχω για όταν τον πάω βόλτα με όλα τα απαραίτητα πράγματα και βγήκαμε έξω.

Η βόλτα μας ξεκίνησε ήρεμα χωρίς βιασυνες μέχρι που κοίταξα το ρολόι μου και είδα ότι είχαν περάσει 20' ολόκληρα λεπτά. Μα καλά ποτε πέρασε η ώρα και δεν κατάλαβα τίποτα;!

Γυρίσαμε πίσω αλλά στα μισά της διαδρομής ο Αλφι κουράστηκε και τον πήρα αγκαλιά. Κοιμήθηκε πάνω μου ο γλυκούλης. Μάλλον δεν πρέπει να τον πηγαίνω μεγάλες βόλτες από τώρα, ούτε 8 μηνών δεν είναι καλά καλά.

Όταν μπήκαμε σπίτι εκεί μας περίμεναν όλοι μαζί. Εγώ τον πήγα επάνω και τον έβαλα να κάτσει στο μπαλκόνι καθώς δεν υπάρχει θέμα μην πέσει γιατί έχω βάλει έναν ειδικό δίχτυ στα κάγκελα.

Έκανα ένα γρήγορα μπάνιο αφού είχα ιδρύσει από το περπάτημα. Έβαλα μια αερατη μπλούζα που μου έρχετε σαν φόρεμα. Από κάτω δεν έβαλα τίποτα καθώς μου έρχετε μέχρι τα γόνατα. Αυτήν είναι κανονική μπλούζα απλά εγώ δεν ειμαι και το πρώτο μπόι.

Κατέβηκα στην κουζίνα και έβαλα σε ένα πιάτο λίγα κρουασανακια. Τότε παρατήρησα πως όλοι είχαν φύγει εκτός από την Ιουλία. Απορώ αυτήν η γυναίκα πως μας αντεχει ολους.

Step brother or something moreWhere stories live. Discover now