Δεν κοιμήθηκα καθόλου καθώς σήμερα είναι η μέρα που θα ανακοινώσουμε στους γονείς μας για την εγκυμοσύνη μου. Ντύνομαι στα γρήγορα και κατεβαίνω στην κουζίνα.
Αποφασίσαμε να τους το πούμε το πρωι έτσι ώστε να το συζητάμε μέσα στην υπόλοιπη μέρα για να δούμε τι θα γίνει τελικά.
Ανησυχω τόσο πολύ γιατί μπορει να διαλυθεί η οικογένεια μας. Εγώ με τον Γιώργο θέλουμε να κρατησουμε αυτο το παιδι αλλά καθώς ήμαστε ανήλικη αποφασίζουν οι γονείς μας.
Μπαίνει μέσα στο δωμάτιο ο Γιώργος και με παιρνει αγκαλιά. Θα τους το πούμε τώρα καθώς είναι και Σάββατο και δεν έχουν δουλειές.
Γ:λοιπόν μικρή μου κατεβαίνουμε κάτω τρώμε τους λέμε ότι θέλουμε να τους πούμε κάτι και όταν μας πουν τι θελουμε θα πούμε θα γίνουμε γονείς.
Α:ωραία γίνεται να πω εγώ Γεια σας θέλουμε να σας πούμε κάτι και εσύ το υπόλοιπο;
Γ:έλα τώρα τι φοβάσε αφου λες η μαμά σου λες δεν θα εχει πρόβλημα λογικά.
Α:Ναι αλλά τον μπαμπά σου δεν τον ξέρω καλά και δεν ξέρω πώς θα αντιδράσει.Πήγαμε κάτω και φάγαμε κανονικά χωρίς να πούμε τίποτα. Μετά αφού φάγαμε ο Γιώργος έκατσε δίπλα μου και εβηξε.
Γ:λοιπόν θέλουμε να σας πούμε κάτι...
Αν:ακουμε.
Α:λοιπόν μαμά έχω να σου πω κάποια ευχάριστα νέα αλλά και μπορεί άσχημα.
Αν:Ναι...
Α:μαμά...εγώ τώρα τελευταία έκανα αρκετους εμετούς και έκανα ένα τεστ εγκυμοσύνης και βγήκε θετικό...Τους κοιτάζω και η μαμά μου έχει ένα χαμόγελο δηλαδή χάρηκε από ότι κατάλαβα ενώ ο Γιάννης είναι λίγο απορρημενος και κάπως δεν μου αρεσει αυτό.
Αν:και Ποιος είναι ο πατέρας;
Α:Ναι...εδώ υπάρχει ένα θέμα!
Γιαν:τι μόλις του ειπες πως εισαι έγκυος εξαφανίστηκε;
Α:Όχι καμία σχέση. Να μωρέ ο πατέρας είναι ο...ο...ο τέτοιος μωρε...ο Γιώργος.
Γιαν:Ποιος Γιώργος; (κοιτάζει με ένα βλέμμα ακόμα πιο απορρημενο)
Αν:Ο Γιώργος διπλα σου;
Α:Ναι...Οχχ Τώρα θα αρχίσουν οι φωνές...πωπω το μόνο πράγμα που θέλω αυτήν την στιγμή είναι η Ηρώ να λυποθημουσε και να έπρεπε να ασχοληθούμε με αυτήν και να γλυτώσουμε τουλάχιστον προσωρινά την συζήτηση παρακάτω.
Αν:αυτά είναι τέλεια νέα!!!
Α:Ε;!
Αν:αγάπη μου ο Γιώργος είναι τόσο καλό παιδί που αποκλείεται να σε στεναχώρησει είναι τόσο καλός και χαίρομαι πάρα πολύ για εσάς.
Γιαν:τι λες Άννα είναι αδέρφια!
Αν:Ναι αλλά ο νόμος το επιτρέπει αν είναι από διαφορετικούς γονείς!
Γιαν:και παλι είναι κάπως όλο αυτό.
Αν:το μωρό πάντως σας το λέω θα το κρατήσετε έστω και άμα δεν το θέλετε.
Γ:δεν θέλουμε ετουσιαλος να το ρίξουμε.
YOU ARE READING
Step brother or something more
Teen FictionΤι γίνεται όταν η μαμα σου παντρεύεται για δεύτερη φορα;! Τι θα γινει οταν η οικογένεια μεγαλώσει;! Αν θες να μαθεις διάβασε την παρακατω ιστορία ⬇️