Ακούγετε το κλάμα της μικρής όποτε σηκώνομαι να την πάρω από την κούνια. Μόλις την ακουμπάω στην αγκαλιά μου αμέσως σταματάει. Πηγαίνω στην χνουδωτη πολυθρόνα που έχουμε στην κρεβατοκάμαρα και κάθομαι.
Τρίβω τα μάτια μου και την χαϊδεύω. Αυτήν γελάει και μου πιάνει τα μαλλιά. Γενικώς ότι κάνει κάθε μωράκι.
Α:ποια πριγκιπισσουλα ξύπνησε και πεινάει πολύ...(λέω με χαζοχαρούμενη φωνή)
Βγάζω την μπλούζα μου και την κραταω με τον τρόπο που θέλει. Αρχίζει να πίνει γάλα και εγώ την κοιτάζω. Είναι τόσο όμορφη. Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω σε ποιον μοιάζει. Τα χείλια είναι ίδια με τα δικά μου και η μύτη ίδια του Γιώργου.
Γ:ξυπνήσανε τα κορίτσια μου;!
Α:Ναι μπαμπά... (λεω με χαζοχαρούμενο τονο στην φωνή μου)Σηκώνεται έρχετε κοντά μας και κάθεται με εμάς. Η πολυθρόνα είναι μεγάλη όποτε χορουσαμε άνετα. Φιλάει πρωτα την μικρή στην πλατουλα της και μετά μετα εμένα. Μου εχει λείψει τόσο πολύ που βαθαινω ακόμα πιο πολύ το φιλί.
Τον νοιώθω να γελάει μέσα στο φιλι αλλά συντομα χωριζομαστε γιατί ακόμα θηλάζω την Εύα.
Πάει στο μπάνιο και αφού εγώ την έχω χτυπήσει απαλά στην πλατουλα της για να ρευτει την παιρνω αγκαλιά για να πάμε στην κουζίνα.
Εκεί έρχονται αμέσως οι γονείς μας και την παίρνουν. Ανεβαίνω ξανά στο δωμάτιο και μπαίνω μέσα στο μπάνιο. Ο Γιώργος μόλις με βλέπει αμέσως με τραβάει κοντά του και με φιλάει. Γελάω μεσα στο φιλι μας και μπλέκω τα χέρια μου μέσα στα μαλλιά του.
Α:αχ μου έλειψε!
Γ:εμένα να δεις (λέει καθώς μου βγάζει την μπλούζα)Αμέσως με ανεβάζει επάνω στον παγκο και συνεχίζει να με φιλα.
Μετά γίνονται ολα τα άλλα τα ακατάλληλα που δεν μπορώ να πω. Όχι επειδή δεν θελω απλά βλέπουν και μικρά παιδιά.
Εγώ μπαίνω για μπάνιο ενώ ο Γιώργος πάει στην κουζίνα. Μόλις μπαίνω ειμαι με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτια. Εντάξει 9 μήνες ήταν αυτοι ρε παιδιά.
Το μάτι της πάει στον λαιμό μου και γελάει ελαφρώς. Ο Γιάννης δεν το εχει δει ακόμα αλλά σιγά το πράγμα μωρέ.
Γιαν:μπα γιατί και τόσα κέφια 7:30 το πρωί;
Α:τίποτα απλά ξύπνησα έτσι. (Λέω και κοιτάζω με ένα χαμόγελο τον Γιώργο ο οποίος με κοιταζει ηδη)
Αν:έλα Γιάννη μου πιάσε το ποτήρι από εκεί να βάλουμε χυμό στην Αλινα μας.
Α:ευχαριστώ! Μαμά δωσε την μου λίγο να φας και εσύ σαν άνθρωπος.
Αν:Όχι αγάπη μου αύριο φευγουμε να μην την χαρούμε;!
Α:άμα θες κράτα την απλά σκούπισε λίγο τα σαλακια της. Θα την κρατήσετε σήμερα γιατί έχουμε να πάμε να πάρουμε τα αμάξια και κάτι άλλες δουλειές;
Γιαν:ωραια ποιοτικός χρόνος με την εγγονή!!!
Α:Γιώργο μου πιάνεις το ροδάκινο...Αυτό που είναι δίπλα σου!
Γ:εμ...Ναι ορίστε (Λέει καθώς μου το δίνει)
YOU ARE READING
Step brother or something more
Teen FictionΤι γίνεται όταν η μαμα σου παντρεύεται για δεύτερη φορα;! Τι θα γινει οταν η οικογένεια μεγαλώσει;! Αν θες να μαθεις διάβασε την παρακατω ιστορία ⬇️