Σήμερα είναι μια τέλεια μέρα καθώς εχει πολύ ωραία καιρό και θα πάμε για πικ νικ με τα παιδιά σε ένα πολύ ωραίο μέρος.
Σηκώνομαι από το κρεβάτι μας και πάω στο μπάνιο μας. Εκεί κάνω την πρωινή μου ρουτίνα και όταν τελειώσω πάω να ξυπνήσω τον Γιώργο. Του δίνω ένα φιλι και αμέσως ανταποκρίνεται.
Με τραβάει προς το μέρος του και με παίρνει αγκαλιά ενώ με φιλάει ακόμα. Περνάω τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του και τον τραβάω ακόμα πιο πολύ πάνω μου δημιουργώντας ένα παθιασμένο φιλί. Αυτός σιγά σιγά κατεβαίνει όλο και πιο κάτω και μου αφήνει υγρά φιλιά στο λαιμό.
Όταν φτάνει στην κοιλιά μου περνάω τα χέρια μου μέσα από τα μαλλιά του τραβώντας τα ελάχιστον προς τα πίσω.
Αυτός μου έβγαλε την μπλουζα μένοντας για ακόμα μια φορά γυμνή μπροστά του. Αφού βολεύομαι καλύτερα στο κρεβάτι τον κοιτάζω στα μάτια περιμένοντας τη επομενη του κίνηση.
(Το σταματάω εδώ μπορει σε καμία άλλη ιστορία να το συνεχίσω😂)
Μόλις ντύθηκαμε πήγαμε στην κουζίνα. Εγώ έβαλα σε μια κούπα καφε και ανέβηκα στην κρεβατοκάμαρα μας. Έβαλα σε μια μεγάλη τσάντα όλα τα απαραίτητα όπως μωρομαντιλα, χαρτομάντιλα, αντισηπτικό και πολλά άλλα.
Κατέβασα την μεγάλη τσάντα στο σαλόνι όπου την άφησα. Μόλις μπήκα στην κουζίνα φίλησα τα κορίτσια και πήρα το μεγάλο καλαθάκι του πικ νικ για να το γεμίσω με τρόφιμα
Έβαλα κάτω κάτω το σεντόνι μας και έβγαλα τα μπολ από το ντουλάπι. Στο ένα έβαλα μέσα κολοκυθόπιτα που έφτιαξα χθες και μου βγήκε πολύ ωραία. Σε ένα άλλο έβαλα μουσακά και στο πιο μικρό κουλουράκια με λεμόνι και τζίντζερ.
Τα τοποθέτησα στο καλαθακι και έβαλα τα πιρουνια τα μαχαίρια και όλα αυτά που χρειαζόμασταν. Τώρα τα αναψυκτικά και τους χυμούς για τα παιδιά θα τα βάλουμε σε ένα μικρό ψυγιακι που θα πάρουμε μαζί μας.
Έκλεισα το καλαθακι και το άφησα στον πάγκο. Έκατσα στην καρέκλα ξανά και είδα πως τα κορίτσια είχαν ετοιμασει ήδη τα πράγματα τους. Η Εύα την φωτογραφική μηχανή της και το παουεργκαγκ και πολλά άλλα όπως ακουστικά και τέτοια. Η Λία το βιβλίο που διαβάζει αυτήν την περίοδο και αυτήν τα ακουστικά της και το ανθολόγιο της.
Η Εύα θα κάτσει με τον Χάρη γιατι θα έρθει και αυτός και θα είναι πολύ πιο μακρυά από εμάς.
Νοιώθω ήδη τον Γιώργο να κοβει βόλτες πέρα δώθε.
Μόλις είμασταν έτοιμη κλειδωσαμε το σπίτι και τα βάλαμε όλα μέσα στο αμάξι. Ξεκινήσαμε την διαδρομή μας και όλα ήταν ήσυχα. Βέβαια μπορεί να μείνουμε μέχρι πολυ αργά το βράδυ η και μέχρι το πρωί οπότε θα πάμε να πάρουμε καφέδες και αλλά γλυκά και φαγητά για την Εύα και τον Χάρη.
YOU ARE READING
Step brother or something more
Teen FictionΤι γίνεται όταν η μαμα σου παντρεύεται για δεύτερη φορα;! Τι θα γινει οταν η οικογένεια μεγαλώσει;! Αν θες να μαθεις διάβασε την παρακατω ιστορία ⬇️