Όταν η ώρα είχε πάει 8:30 πμ το ξυπνητήρι χτύπησε. Άνοιξα τα μάτια μου στρίβοντας τα. Γιατί κάποιος που είναι διακοπές να πρέπει να ξυπνήσει τόσο νωρίς.
Αα Ναι ξέχασα έχουμε να πάμε για ψώνια. Τι νομίζεται πως δεν θα πάρουμε τίποτα από εδώ;! Όλα τα μαγαζιά θα αδειάσουμε.
Σήκωσα ελαφρά το κεφάλι μου και εστριψα ελάχιστα. Ο Γιώργος κοιμόταν. Απορώ δεν άκουσε το ξυπνητήρι.
Σηκώθηκα και κατευθύνθηκα προς την τουαλέτα. Έπιασα τα μαλλιά μου ένα πρόχειρο κότσο έπλυνα το πρόσωπο μου και έπειτα τα δόντια μου.
Βγήκα και άνοιξα την βαλίτσα για να βρω ένα σύνολο να φορέσω. Κατέληξα σε ένα άνετο.
Φόρεσα αυτα:Πήγα στο Γιώργο για να το ξυπνήσω. Η ώρα είχε πάει 9:03 και στις 10:30 θα φύγουμε για την αγορά. Εγώ και τα αγορια έχουμε συνεννοηθεί να κάνουμε έκπληξη στην Ηρώ. Και Ναι έχει τα γενέθλια της σήμερα.
Η Ηρώ δεν ξέρει αλλά ο Τολης πήγε το βράδυ να πάρει τούρτα ενώ η Ηρώ κοιμόταν. Όλοι της έχουμε παρει από κάτι.
Ξύπνησα τον Γιώργο δίνοντας του απαλά στα χείλη ένα φίλι. Άνοιξε τα μάτια του και χαμογέλασε.
Γ:το καλύτερο ξύπνημα! Καλημέρα.
Α:Καλημέρα baby!
Γ:ποτέ ετοιμάστηκες;
Α:εγώ τα άκουσα το ξυπνητήρι! (Λέω χαμογελώντας)
Γ:άστα και βόμβες να πέφτουν εγώ δεν ακούω τίποτα μόνο την άλλη φορά ξυπνησα που σε ακουσα να ουρλιαζεις και παλι δεν ξέρω πώς και το άκουσα.
Α:καλά άσε τα λόγια σήκω ετοιμάσου και πάμε στην Ηρώ.
Γ:οκ μικρή μου.Σηκώθηκε και μπήκε στο μπάνιο. Εγώ έκατσα στο κρεβάτι με το κινητό περιμένοντας τον. Όταν βγήκε ήταν χωρίς μπλούζα. Αχ αυτοί οι κοιλιακοί του σε κάνουν να λιώσεις.
Όταν έβαλε μπλούζα κατεβήκαμε στο σαλόνι. Ήταν ο Τολης ετοιμάζοντας την τούρτα. Μας έκανε νοημα να μην μιλήσουμε για να μην μας καταλάβει.
Πήγαμε με την τούρτα στο δωμάτιο στο οποίο κοιμόταν. Μπήκαμε μέσα και αυτήν ακόμα κοιμόταν. Ο Τολης έδωσε την τούρτα στον Γιώργο και αυτός την φίλησε για να ξυπνήσει.
YOU ARE READING
Step brother or something more
Teen FictionΤι γίνεται όταν η μαμα σου παντρεύεται για δεύτερη φορα;! Τι θα γινει οταν η οικογένεια μεγαλώσει;! Αν θες να μαθεις διάβασε την παρακατω ιστορία ⬇️