Το Σάββατο έφτασε. Η αλήθεια είναι ότι από την αγωνία μου σηκώθηκα πολύ νωρίς.
Μου πήρε πολύ ωρα να αποφασίσω τι ρούχα θα βάλω. Ευτυχώς κατέληξα σε αυτα:
Έκανα ένα πολύ απαλό μακιγιαζ. Έβαλα μάσκαρα και έφτιαξα τα φρύδια μου τελος έβαλα ένα κραγιόν στο χρωμα των χειλιών μου.
Δεν έκανα ένα μακιγιαζ υπερπαραγωγή γιατί δεν το χρειάζομαι αφού έχω μια πολύ ωραία και τρυφερή επιδερμίδα.
Μετά έκανα δύο απαλές γαλλικές πλεξουδες και ήμουν έτοιμη να τους υποδεκτω.
Μετά από ώρα χτύπησε το κουδούνι και αμέσως πήγαμε εγώ και η μαμά μου καθως ήταν μια στιγμή που την περιμέναμε πολύ καιρό και είμασταν ενθουσιασμένες.
Μόλις ανοίγουμε βλέπουμε τον Γιάννη με τον γιο του τον Γιώργο.
Μόλις είδα τον Γιώργο απλά κόλλησα. Τι μανάρι ήταν αυτό θεε μου. Δεν πίστευα πως αυτος ο κούκλος θα έμενε στο σπίτι μας και μάλιστα απέναντι από το δικό μου δωμάτιο.
Μετά από λίγο μπήκαν μέσα με τα πράγματα τους. Αφού τους χαιρετησαμε η μητέρα μου είπε να δείξω το σπίτι στον Γιώργο.
Εγώ αμέσως δέχτηκα και αφού του έδειξα όλο το σπίτι ακόμα και την κάθε γωνιά είχε έρθει η ώρα για το δωμάτιο του.
Α:λοιπόν από εδώ είναι το δωμάτιο σου. Το δικό μου είναι ακριβώς απέναντι όποτε άμα χρειαστείς κάτι μπορείς να έρθεις να μου πεις.
Γ:οκΠόσο ψυχρός είναι ούτε ένα ευχαριστώ δεμ ειπε μόνο ένα 'Οκ';;; Κάτι μου λέει πως εμείς οι δύο δεν θα τα πάμε και πολύ καλά.
Αφού πήγα στο δωμάτιο μου πήρα βίντεο κλήση την κολλητή μου την Ηρώ που ήταν μαζί με το αγόρι της τον Τόλη.
Αμέσως μου απάντησε και με ρώτησε αν ήταν όλα καλά.
Η:τι έγινε και εσύ έτσι όλα καλά
Α:Όχι πως να είμαι;; μολις ήρθαν και αφού έδειξα ΟΛΟ το σπίτι στον 'αδερφούλη'(πάντα με ειρωνικό υφος) και τους είπα πως άμα χρειαστεί κάτι μπορεί να έρθει να μου πεις και μου απλά με ένα ψυχρό ύφος ειπε 'οκ' δεν μπορούσε να πει έστω ένα ευχαριστώ;!;!;!
Η:ένταξει καλέ μπορεί επειδή είναι ακόμα η αρχη να μην νιώθει τόσο άνετα αλλά στο τέλος θα δεις δεν θα είναι έτσι. Εσύ πάντως να μην δείχνεις ότι σε ενοχλεί.
Α:θα προσπαθήσω δεν σου υπόσχομαι κιόλας.Η φωνή της μαμά μου ακούστηκε λέγοντας μας να κατεβουμε κάτω γιατί είχε έρθει η ώρα του φαγητού.
Η αλήθεια είναι ότι δεν πεινούσα αλλά επειδή ήταν η πρώτη φορά που θα τρώγαμε όλοι μαζί έπρεπε να κατέβω για να μην τα χαλάσω όλα.
Α:παιδιά σόρρυ πρέπει να κατέβω για φαγητό. Ηρώ θα σε πάρω αργότερα να σου πω τι έγινε.
Η:οκ θα περιμένω. Τα λέμε.Μόλις άνοιξα την πόρτα εκείνη την στιγμή έβγαινε και ο Γιώργος.
Αφου κατεβήκαμε κάτσαμε στο τραπέζι. Για αρκετή ώρα δεν μιλούσαμε μέχρι που η φωνή της μητέρας μου σταμάτησε αυτήν την ησυχία κοιτάζοντας τον Γιώργο και ετοιμάζοντας να τον ρωτήσει κάτι.
Αν:Γιώργο μου βολεύτηκες στο δωμάτιο σου;
Γ:Ναι μια χαρά είναι.
Αν:ωραία αφού φάτε θέλουμε να σας πούμε για το ζήτημα του σχολείου.
Γ:οκΑφού φάγαμε η μητέρα μου άρχισε να μας μιλάει.
Αν:παιδιά αφού φάγατε θέλαμε να σας πούμε εγώ και ο Γιάννης πως στο σχολείο όπου πας εσύ Αλινα μου θα πάει και ο Γιώργος τον γράψαμε χθες και τον βάλαμε στην ίδια τάξη με εσενα για να νιωθεί και αυτός άνετα και άμα χρειαστεί κάτι να έχει εσένα.
Α:εντάξει μαμά...τώρα που μας είπατε μπορώ εγώ να ανέβω στο δωμάτιο μου; (βασικά είπε γιατί η Γιάννης είναι τόσο καλός που σε όλο το δείπνο μόνο η μητέρα μου μιλούσε. Είναι τόσο καλός άνθρωπος που απλά πιστεύω δεν θα μπορεί να μας φερει σε τιποτα αντίρρηση)
Αν:βεβαίως και άμα θέλεις και εσύ Γιώργο μου μπορείς να ανέβεις.
Γ:ενταξει κυρία Άννα.
Αν:Όχι Γιώργο στον πληθυντικό να μου μιλάς στον ενικό.
Γ:ένταξει
Γιαν:και εσύ Αλινα να μου μιλάς στο ενικό και οχι στον πληθυντικό είμαστε μια οικογενεια πια.
Α:ένταξει (σιγα λες και εγω ειχα σκοπο να τον φωνάζω στον πληθυντικό)Αφού ανέβαινα προς το δωματιο μου είδα πως ο Γιωργος είχε αφήσει καταλάθος την πόρτα του δωματιου του ανοιχτεί
Η αλήθεια είναι πως εχει τέλειο σώμα γυμνασμένο χωρίς κανένα σημάδι.
Αλλά μπήκα αμέσως στο δωμάτιο μου γιατί άμα έβλεπε ότι τον παιρνω μάτι μετά δεν θα μου ξανα μιλούσε ποτε χωρίς ειρωνικό ύφος.
Το βράδυ αφού ξαπλωσα στο κρεβάτι μου σκέφτηκα το υπέροχο σώμα του αλλά μακάρι να μου μιλούσε κανονικά χωρίς να με νιώθει τελείως ξένη.
Γεια σας!!! Τι κανετε;;;; Αυτό είναι το 4ο κεφαλαιο. Είναι πολύ μεγαλύτερο από τα προηγούμενα. Ελπίζω να σας άρεσε. Άμα σας άρεσε κάντε ένα αστεράκι☆ και αφήστε και ένα σχόλιο! Μέχρι το επόμενο κεφαλαιο να έχετε μια υπέροχη μέρα πολλα φιλιά😘😘😘
YOU ARE READING
Step brother or something more
Teen FictionΤι γίνεται όταν η μαμα σου παντρεύεται για δεύτερη φορα;! Τι θα γινει οταν η οικογένεια μεγαλώσει;! Αν θες να μαθεις διάβασε την παρακατω ιστορία ⬇️