Η επόμενη μερα είχε ξημερώσει και αφού έτριψα τα μάτια μου σηκώθηκα και κατευθύνθηκα προς το μπάνιο.
Αφού έκανα όλα τα απαραίτητα βγήκα και έκατσα μπροστά από την ντουλάπα προσπαθώντας να διαλέξω τα ρούχα μου.
Καθώς κοίταζα τα ρούχα μου σκέφτηκα πως σε δύο μέρες θα ερχόταν η μαμά μου με τον Γιάννη και πως αυτήν η ηρεμία που επικρατούσε εκείνη την στιγμή θα σταματούσε.
Αφού βρήκα τι θα έβαζα στο σχολείο έκανα ένα απαλό μακιγιαζ καθώς άκουγα το αγαπημένο μου τραγούδι το οποίο είναι 'break up with your girlfriend im bored'
Φόρεσα αυτά:
Καθώς έβγαινα έξω από το δωμάτιο είδα πως ο Γιώργος είχε ξανα αφήσει την πόρτα του δωματίου του ανοιχτεί.
Δεν το πιστεύω γιατί ξανα. Όταν το κάνει αυτό όλη την υπόλοιπη μέρα δεν μπορώ να τον βγάλω από το μυαλό μου.
Πήγα προς το μέρος του και χτύπησα και την πόρτα. Δεν ξέρω πως μου ήρθε εκείνη την ώρα απλα ήθελα να τον δω.
Α:Καλημέρα!!
Γ:Καλημέρα!! Τι κάνεις;
Α:Καλά εσύ;
Γ:Δεν σε ρωτάω αν είσαι καλά αλλά γιατι εισαι εδώ!
Α:Γιατί τι έκανα πέρασα να πω μια Καλημέρα! (τα μάτια μου συναντούσαν μια τα δικά και μια τους κοιλιακους του)
Γ:Ωραία τότε Καλημέρα!Ήρθε προς το μέρος μου και με κόλλησε σιγά σιγά στην ντουλάπα.
Τι ήταν τώρα αυτό;;Α:καλύτερα να πάω κάτω να φάω κάτι θα σε περιμένω εκεί. (είπα και έφυγα αμέσως)
Αφού κατέβηκα και έβαλα σε ένα μπολ κορν φλεικς και γάλα άρχισα να τρώω. Τότε κατέβηκε και ο Γιώργος.
Γ:σε πόσες μέρες θα έρθουν οι γονείς μας;
Α:σε δύο
Γ:μακαρι να ήταν παραπάνω!
Α:Ναι...άντε φάε τώρα και πάμε!
Γ:ξεκινά εσυ εγώ θα πάω με την Ιωάννα!
YOU ARE READING
Step brother or something more
Teen FictionΤι γίνεται όταν η μαμα σου παντρεύεται για δεύτερη φορα;! Τι θα γινει οταν η οικογένεια μεγαλώσει;! Αν θες να μαθεις διάβασε την παρακατω ιστορία ⬇️