Μετά από δυο εβδομάδες
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Ξύπνησα και η ώρα είναι 5:30 π.μ. Ναι γιατί ξύπνησα από τέτοια ώρα. Σήμερα είναι ο γάμος της μαμάς και του Γιάννη και στις 6:00 θα έρθουν κομμώτριες.
Σχετικά με το χέρι είναι μια χαρά έκλεισε σχετικά γρήγορα η πληγή καθώς με χτύπησε ξυστά. Το μόνο κακό είναι πως μου έχει αφήσει σημάδι από τα ράμματα.
Σηκώνομαι και πάω στο μπάνιο. Κάνω ντούζ καθώς μετά δεν θα μπορώ. Όταν τελειώνω βγαίνω έξω και βάζω ένα σκορτσακι και μια κοντομάνικη μπλούζα. Βγάζω τον Αλφι και εγώ πάω στην κουζίνα. Βάζω καφέ και ανεβαίνω επάνω στο δωμάτιο.
Κάθομαι στο κρεβάτι με το κινητό και στέλνω μήνυμα στον Γιώργο να δω άμα έχει ξυπνήσει.
Αλινα
Γωγούλι...ξύπνησες;
Και η απάντηση;; καμία!! Άρα λογικά δεν ξύπνησε ακόμα. Για ποιον λόγω να σηκωθεί νωρίς; αγόρι είναι μέσα σε λίγα λεπτά έτοιμος είναι ενώ εμείς σε τέτοια θέματα θέλουμε πολλές ώρες.
Παρά πολλές ωρες!!!
Άφησα την κούπα στο κομοδίνο μου και σηκώθηκα κατέβηκα κατω καθως άκουσα το κουδούνι. Θα ήρθαν οι κομμώτριες και όλες αυτές για να μας ετοιμάσουν. Ο Γιάννης με τον Γιώργο είχαν πάει να μείνουν σε έναν φίλο του Γιάννη γιατί θέλουν αυτός ο γάμος να γίνει με τις παλιές παραδώσεις δηλαδή να μην δει ο γαμπρός την νύφη.
Άρχισαν να ετοιμάζουν την μαμά και εγώ απλά καθόμουν στο καναπέ μαζί της και μιλούσα. Μετά από μία ώρα άρχισαν να φτιάχνουν τα μαλλιά μου. Ήθελα έναν απλο κότσο γιατί αυτό το μαλλι θα ταιριάζει με το φόρεμα που πηρα.
Μετά από μιάμιση ώρα φτιάξιμο μαλλιού είχε έρθει η ώρα για το μακιγιάζ. Η ώρα είχε πάει 12:35. Ζήτησα ένα απαλό μακιγιάζ για να ταιριάζει και αυτό με το φόρεμα.
Όταν εγώ ημουν έτοιμη η ώρα είχε πάει 2:30 και ο γάμος είναι στις 6:00 Αλλά επειδή η εκκλησία είναι μακρυά θα ξεκινήσουμε στις 5:00. Δεν έχουμε και πάρα πολύ χρόνο.
Ο Αλφι όπως πάντα κοιμόταν και καλύτερα γιατί δεν θα μας ενοχλήσει μετά. Έβαλα το φόρεμα και κοιτάχτηκα στον ολόσωμο καθρέφτη μου. Το φόρεμα μου ταιριάζει απόλυτα.
Φορεμα αυτά:
ESTÁS LEYENDO
Step brother or something more
Novela JuvenilΤι γίνεται όταν η μαμα σου παντρεύεται για δεύτερη φορα;! Τι θα γινει οταν η οικογένεια μεγαλώσει;! Αν θες να μαθεις διάβασε την παρακατω ιστορία ⬇️