Σήμερα είναι μια τέλεια μερα γιατί θα έρθει επιτέλους ο Μίκης να μας δει. Έχουμε να τον δούμε μήνες από κοντά. Μιλάμε βέβαια με βίντεο κλήση αλλά δεν είναι το ίδιο.
Ο Τολης τα εχει παίξει με τον Δημητρακη και τα κάνει όλα αυτός. Η Ηρώ δεν κάνει σχεδόν τίποτα απολύτως. Ακόμα όλες τις δουλειές του σπιτιού ο Τολης τις κάνεις.
Και εμένα ο Γιώργος κάνει δουλειές αλλά δεν τον αφήνω να τις κάνει όλες. Ο καημένος ειναι κουρασμένος από την δουλειά θα τον βάλω να κάνει και δουλειές. Δεν σφαξανε!!!
Σηκώνομαι από το ζεστό κρεβατάκι μου και πάω στο δωμάτιο της Εύας. Αν και είναι κάπως νωρίς ακόμα μάθαμε να κοιμόμαστε στο δικό μας δωμάτιο και το βράδυ να μην ενοχλούμε την μαμά και τον μπαμπά. Είναι ειλικρινά το πιο ήσυχο μωρό που ξέρω. Το βάζεις κάπου και κάθετε εκεί.
Ανοίγω την πόρτα του δωματίου της και την βλέπω με ανοιχτά μάτια. Αμέσως την παιρνω στην αγκαλιά μου και ανοίγω την κουρτίνα του δωματίου της. Την βάζω στην αλαξιερα και της αλλάξω πάνα.
Βάζουμε ένα ωραίο ροζ φορεματάκι με λουλουδάκια που μας έστειλε ως δώρο ο θείος Μίκης με τα ωραία της ροζ παπουτσάκια που μας τα πήρε η Γιαγιά με τον Παππού. Πανάκριβα τα παπούτσια 300€. Εντάξει για εμάς δεν είναι τίποτα αλλά μεγαλώνει σιγά σιγά το πόδι της.
Πάω στην κουζίνα και φτιάχνω καφέ. Την αφήνω στο ιδικό καρεκλάκι που τρώνε τα μωρα (Ναι δεν μου έρχετε τώρα πως λέγετε) και παίζει με ένα αρκουδάκι που είναι από χθες εκεί πάνω.
Εγώ βάζω λίγο από τον καφέ στην κούπα μου και βάζω το νερό να ζεσταθεί για να της φτιάξω την κρεμουλα της.
***
Καθως τον βλεπω να βγαινει ψάχνω στις επαφές μου να τον πάρω τηλέφωνο. Καθως μιλουσαμε πήγα δίπλα του και αμέσως με αγκάλιασε. Βέβαια πήρε αμέσως στην Εύα στην αγκαλιά του και έπαιζε μαζί της.
***
Είμαστε όλοι στο μπαλκόνι και τρώμε πρωινό. Ο Μίκης μας λέει για το πώς ήταν η πτώση και σε όλη αυτήν την διάρκεια εχει αγκαλιά την Εύα. Η Ευα καθως τρωει ο Μικης προσπαθει να του πάρει την κρέπα απο το στόμα αλλά δεν τα καταφέρνει και αυτο εχει ως αποτέλεσμα να κλαίει κάθε τρεις και λίγο.
Αφού είχαμε φάει και δεν ξέραμε τι να κάνουμε αρχίσαμε να ετοιμαζόμαστε για την πισίνα. Θα έρθει και η Ria μαζί μας για να της γνωρίσουμε τον Μίκη.
YOU ARE READING
Step brother or something more
Teen FictionΤι γίνεται όταν η μαμα σου παντρεύεται για δεύτερη φορα;! Τι θα γινει οταν η οικογένεια μεγαλώσει;! Αν θες να μαθεις διάβασε την παρακατω ιστορία ⬇️