Το ξυπνητήρι χτύπησε και έτριψα τα μάτια μου καθώς τεντονομαι. Το βαρέθηκα το σχολείο δεν αντέχω άλλο ευτυχώς σε κάτι μέρες τα σχολεία κλείνουν για διακοπές Πάσχα.
Σηκώνομαι με χίλια ζόρια και κατευθύνομαι προς το μπάνιο. Η ώρα είναι 7:02 πμ. Κάθομαι μπροστά στο καθρευτη βλέποντας τον εαυτό μου σε μια χάλια κατάσταση.
Στηριζομαι από τον νιπτήρα αφού πάω να πέσω. Αφού παιρνω μια βαθιά ανάσα ξεκινάω να κάνω όλα τα απαραίτητα.
Καθώς βγαίνω από το δωμάτιο μου κάθομαι για λίγο στην καρέκλα του θρανιου μου καθως νοιώθω υπερβολικά αδύναμη.
Μάλλον είναι επειδή δεν κοιμήθηκα καλά το βράδυ. Κοιμήθηκα μόνο 4ης ώρες. Δεν φταίω εγώ δεν με επερνε ύπνος με τίποτα. Βασικά κοιμήθηκα αρχικά αλλά μετά ξύπνησα χωρίς λόγω.
Ξανά σηκώνομαι για να βρω τα ρούχα που θα φορέσω. Έβαλα αθλητικά γιατί έχουμε γυμναστική και δεν έχω καμία όρεξη να αλλάξω στο σχολείο.
Φόρεσα αυτα:Κατέβηκα στην κουζίνα. Δεν ήταν κανένας μόνο η Ιουλία και εγώ. Έκατσα στην καρέκλα και δεν έφαγα τίποτα απλά καθόμουν και έπαιζα με τα κουταλι βουτώντας το και βγάζοντας από το μπολ με τα δημητριακά.
Πρώτα εμφανίστηκε ο Γιάννης να μιλάει στο τηλέφωνο. Τον κοιτάζω αλλά δεν του λέω Καλημέρα αφου δεν μπορώ ούτε να ανοίξω το στόμα μου.
Έρχετε και κάθετε στην ακριβώς στην απέναντι καρέκλα κοιτάζοντας με.
Γιαν:τι έχεις εσύ;
Α:τίποτα κουρασμένη ειμαι!
Γιαν:και γι'αυτό είσαι έτσι;
Α:Ναι! Κοιμήθηκα μόνο 4ης ώρες κάθε φορα θελω πάνω από 10 ώρες ύπνο.
Γιαν:καλά δεν πειράζει μόλις γυρίσεις από το σχολείο κοιμήσου.
Α:αυτο είχα σκοπό να κάνω.Μετά από λίγο κατεβαίνει και ο Γιώργος. Έρχετε και κάθετε δίπλα μου.
Γ:Καλημέρα!
Γιαν:Καλημέρα!
Γ:τι έχει;
Γιαν:δεν κοιμήθηκε καλά.
Α:Η μαμά μου που είναι;
Γιαν:έφυγε νωρίς για την εταιρία γιατί κάτι προέκυψε.
Α:Το μεσημέρι θα είναι εδώ;
Γιαν:δεν ξέρω θα δούμε.
Γ:πάμε η ώρα είναι 7:45.
Α:πάμε!
Γιαν:πρόσεχε την!
Γ:Ναι!
YOU ARE READING
Step brother or something more
Teen FictionΤι γίνεται όταν η μαμα σου παντρεύεται για δεύτερη φορα;! Τι θα γινει οταν η οικογένεια μεγαλώσει;! Αν θες να μαθεις διάβασε την παρακατω ιστορία ⬇️