Ξυπνάω και δεν βρίσκω δίπλα μου τον Γιώργο. Σηκώνομαι από το κρεβάτι μου και πηγαίνω στον κάτω όροφο και πιο συγκεκριμένα στην κουζίνα. Εκεί μαζί με τις κρέπες βλέπω ένα σημείωμα. Έλεγε πως τον πήρε το αφεντικό του να πάει για δουλειά γιατι ειχε πολύ κόσμο.
Όπως λέμε δηλαδή πάλι μόνη μου στο σπίτι...σήμερα είναι μια περίεργη μέρα καθώς θα πάμε να δώσουμε για δίπλωμα και θα βγούμε και το βράδυ έξω. Αφού φάω λίγο πηγαίνω στο μπάνιο για την πρωινή μου ρουτίνα.
Έπλυνα αρχικά το πρόσωπο μου και έβαλα τις κρεμουλες μου. Η ώρα είναι 10 το πρωί και εμείς θα πάμε να δώσουμε στις 12:00. Αφού έχω ώρα μπαίνω και για ένα γρήγορα μπανακι καθώς μετά έχω και να μαγειρέψω.
Όταν τελειώνω βάζω τις κρέμες σώματος μου και βάζω άνετα ρούχα. Όταν βγαίνω από το δωμάτιο μου πάω να ταϊσω τον Αλφι και την Εφθαλια και τον Πεπιτο και πριν απορησετε τι είναι αυτό, είναι και ένα ακόμα μέλος που προστέθηκε στην οικογένεια μας και δεν είναι άλλο από το αδέσποτο σκυλάκι που είχαμε βρει τελευταία φορά.
Ο Γιώργος δέθηκε πολύ μαζί του όπως και αυτό μαζί του και δεν μπορούσαμε να το αποχωριστουμε. Όταν τους έβαλα φαγητό πήγα στην κουζίνα για να φτιάξω το δικό μας. Ήθελα κάτι εύκολο και γρήγορο. Για αυτόν τον λόγω διάλεξα μακαρόνια με μελανι σουπιας.
Αφού τα έχω βάλει να γίνονται πάω επάνω να ντυθώ γιατί μόλις ερθει ο Γιώργος θα πάμε αμέσως να δώσουμε. Πάω στην ντουλάπα μου και θα βάλω φόρμες καθώς μετά θα πάμε για γυμναστική με την Ηρώ και τα αγόρια.
Φόρεσα αυτα:
Αφου έφτιαξα και τα μαλλιά μου πήγα ξανά στην κουζίνα. Αφού τα μακαρόνια ήταν έτοιμα έκλεισα το μάτι και τα άφησα στην άκρη. Η ώρα εχει πάει 11:30 όποτε έχω χρόνο να διαβάσω άλλη μια φορά τα σήματα.
Αφού τελειώνω και από αυτό ανοίγω το λαπτοπ μου και παιρνω βίντεο κλήση τους γονείς μας. Αμέσως απαντάνε και ξεκινάνε η εξης ερωτήσεις του τύπου ' τι κάνετε, εχει κρύο εκεί, πως είναι η μπεμπα μας, έγινε κάτι να έρθουμε σε εσάς'
YOU ARE READING
Step brother or something more
Teen FictionΤι γίνεται όταν η μαμα σου παντρεύεται για δεύτερη φορα;! Τι θα γινει οταν η οικογένεια μεγαλώσει;! Αν θες να μαθεις διάβασε την παρακατω ιστορία ⬇️