Σήμερα είναι η καλύτερη μέρα της ζωής μου. Θα πάμε Σαββατοκύριακο στο εξοχικό της Ηρώς.
Σηκώθηκα στις 5:30 το πρωί γιατί πάμε στο εξοχικό της Ηρώς. ΚΡΗΤΗΗ!!!
Σηκώθηκα και κατευθύνθηκα προς το μπάνιο. Μπήκα για ένα ζεστο και χαραλωτικο μπανακι. Έβγαλα τα ρούχα μου και μπήκα μέσα.
Έκανα αρκετά γρήγορα γιατί θέλω να περάσω και από την πρόνοια να ρωτήσω αν γίνεται δύο ετερωθαλοι αδέρφια να είναι μαζί.
Βγήκα και έκατσα μπροστά στον καθρέφτη. Έπλυνα το πρόσωπο μου και τα δόντια μου. Άρχισα να κάνω ένα πολύ απλο μακιγιάζ.
Όταν βγήκα πηγα στην τεράστια και πολυτελής ντουλάπα μου. Θα βάλω κάτι άνετο γιατί τώρα σε αεροπλάνο και με τζιν μακρύ δεν μπορώ.
Μετά από αρκετή ώρα αποφάσισα να βάλω ένα ρούχο πολύ άνετο.
Φόρεσα αυτα:Κατευθύνθηκα ξανά στο μπάνιο για να πιάσω τα μαλλιά μου έναν κότσο. Όταν τελείωσα έφτιαξα την τσάντα μου και για την πρόνοια και για το ταξίδι. Είναι σακίδιο ομού.
Όταν ημουν ετοιμη κατέβηκα σιγά σιγά τις σκάλες για να μην ξυπνήσω κανέναν.
Γέμισα ένα μπουκάλι με χυμό μπανάνα βύσσινο και ετοιμάστηκα να φύγω. Μια φωνή με τρόμαξε και τσιριξα.
?:Καλημέρα σας!
Α:Αααα
?:συγγνώμη σας τρόμαξα;
Α:ποια είσαι εσύ και τικανεις στο σπίτι μου;
?:η υπηρέτρια ειμαι.
Α:ποτέ ήρθες και ποιος σε φώναξε;
?:η μητέρα σας μου είπε να συντηρω το σπίτι και ξεκίνησα από σήμερα.
Α:οκ συγγνώμη για την ανάκριση αλλά μας είχε πει πως θα έφερνε μια αλλά δεν μας είπε ποτέ.
?:δεν πειράζει!
Α:πως σε λένε;
Ι:Ιουλία!
Α:Α ωραία Αλινα.
Ι:χαίρω πολύ
Αν:τι έγινε ρε Αλινα τι φωνάξεις 6:15 το πρωί;
Α:είχα να πάω κάπου και δεν με έχεις ενημέρωση για την Ιουλία και τρόμαξα όταν την είδα.
Αν:που θες να ήξερα πως τέτοια ώρα θα ήσουν ξύπνια!
Γιαν:τι έγινε αγάπη μου
Αν:τίποτα μην ανησυχείς!
Α:ιου (λέω σιγανα μην μπορώντας κανένας να με ακούσει)
Γιαν:τι κάνεις τέτοια ώρα ξύπνια;
Α:έχω να πάω κάπου!
Γιαν:τέτοια ώρα;
Α:μην ξεχνάτε ότι σήμερα πάω Κρήτη με την Ηρώ τον Γιώργο και τον Τολη.
Αν:Ναι δεν το ξεχάσαμε αλλά 8:00 είναι η πτήση σας εσύ τι κάνεις τέτοια ώρα ξύπνια;
Α:εε έχω να...πάω να βοηθήσω την Ηρώ σε κατι αλλά έχω ξεχάσει κάτι στο δωμάτιο μου πάω να το πάρω.
Αν:καλά...
VOUS LISEZ
Step brother or something more
Roman pour AdolescentsΤι γίνεται όταν η μαμα σου παντρεύεται για δεύτερη φορα;! Τι θα γινει οταν η οικογένεια μεγαλώσει;! Αν θες να μαθεις διάβασε την παρακατω ιστορία ⬇️