POV Ηρως
Μετα απο ενα μεγάλο ξενύχτι ξύπνησα με τα χίλια ζόρια πάντα για να πάω σχολείο.
Μετά από κανα 20λεπτο πήρα απόφαση να σηκωθώ και να κατευθυνθω προς το μπάνιο μου το οποίο βρίσκετε μέσα στο τεράστιο και πολυτελές δωμάτιο μου.
Καθώς μπήκα πέταξα τις πυτζάμες μου στο πάτωμα και μπήκα για ένα ντουζ που είναι το καλύτερο ξύπνημα.
Αφού βγήκα έκανα ένα απλό μακιγιαζ κάτι που είναι πολύ περίεργο για εμένα αφού πάντα προτιμώ να εχει αρκετές λεπτομέριες.
Μετά μπήκα και έκατσα για αρκετή ώρα την τεράστια μα τεράστια ντουλάπα μου.
Κατέληξα στο καλύτερο σύνολο που θα μπορούσε να είχε κάποιος μέσα στην ντουλάπα του.
Φόρεσα αυτα:Καθώς κατέβαινα άκουσα τους γονείς μου να μιλάνε. Και βέβαια άρχισα να περπατάω με αργά βήματα έτσι ώστε να μην με καταλάβουν γιατί δεν έχω καμία απολύτως όρεξη για φωνές.
Νικος:επ που πας μικρή;
Γεωργία:Που πας χωρίς να μας ενημερώσεις και χωρίς να πεις καλημερα. Που είναι οι τρόποι σου (είπε χτυπώντας το χέρι της επάνω στο τραπέζι)
Η:σχολείο πάω έλεος με την γκρίνια σας και την συντηρητηκοτητα σας!
Ν:πρόσεξε σε πιους μιλάς έτσι γιατί σε κλειδωνω σπίτι και δεν ξανά πας πουθενά.
Η:Ναι φοβήθηκα τώρα!
Ν:μην προκαλείς την τύχη σου.Δεν απάντησα κάτι αφού με είχαν φτάσει στα όρια μου πρωϊνιατικα. Γιατί πρέπει εγώ να έχω τους πιο συντηρητικούς γονείς.
Με αυτές τις σκέψεις έφτασα επιτελους στο σχολείο. Πρώτη φορά που η Αλινα και ο Γιώργος ήρθαν πρώτοι από εμένα.
Πάντα έρχομαι πρώτη γιατί δεν μπορώ να ακούω στην γκρινια των γονιών μου.
Σηκώθηκε και ήρθε προς το μέρος μου. Το μάτι μου επεσε επάνω στο ρούχα της όπως πάντα.
Φορουσε αυτα:
YOU ARE READING
Step brother or something more
Teen FictionΤι γίνεται όταν η μαμα σου παντρεύεται για δεύτερη φορα;! Τι θα γινει οταν η οικογένεια μεγαλώσει;! Αν θες να μαθεις διάβασε την παρακατω ιστορία ⬇️