Η επόμενη μερα είχε ξημερώσει. Εγώ ως συνήθως ξύπνησα τρίβοντας θα μάτια μου.
Σηκώθηκα και πήγα στην τουαλέτα. Έπλυνα το πρόσωπο μου και έπειτα τα δόντια μου.
Η αλήθεια είναι μετά το χθεσινό ήθελα σήμερα να ειμαι πανέμορφη. Πήγα στην τεράστια ντουλάπα μου μην μπορώντας να αποφασίσω το σύνολο που θα φορούσα εκείνη την μέρα για ακόμα μια φορά.
Φόρεσα αυτά:Μπήκα ξανά στην τουαλέτα και άρχισα να κάνω ένα απαλό μακιγιαζ. Αφού άρχισα να βάφομαι έβαλα τραγούδια στο κινητό μου για να ανέβω ακόμα πιο πολύ ψυχολογικά.
Αφού τελείωσα το βάψιμο μου έβαλα αρκετή κολωνια. Πρόσθεσα και το αγαπημένο μου βραχιόλι που είναι μια χειροπεδα. Είναι το αγαπημένο μου και το προσέχω πάρα πολύ γιατί είναι το τελευταίο δώρο του πατέρα μου.
Είναι αυτό:Καθώς το έβαζα στο χέρι μου θυμηθηκα τον πατέρα μου αφού ήταν αυτός που του είχα πιο πολύ αδυναμία. Δεν άφησα τα δάκρυα να κυλήσουν στο πρόσωπο μου αφού τα έκλεισα και σκέφτηκα μια ευχάριστη σκέψη.
Κατέβηκα κάτω στην κουζίνα. Κοίταξα και δεν είδα τον Γιώργο. Άρχισα να φτιάχνω πρωινό.
Έβαλε στο τραπέζι φρυγανιές, βούτυρο, μαρμελάδα, κρουασανακια, κρέπες, χυμό και καφέ. Τώρα ποιος θα τα έτρωγε όλα αυτά δεν ξέρω.
Καθώς έκοβα και λίγο καικ στο πάγκο της κουζίνας δύο χέρια τυλίχτηκαν γύρω από την μέση μου και δέχτηκα ένα φιλί στο λαιμό.
YOU ARE READING
Step brother or something more
Teen FictionΤι γίνεται όταν η μαμα σου παντρεύεται για δεύτερη φορα;! Τι θα γινει οταν η οικογένεια μεγαλώσει;! Αν θες να μαθεις διάβασε την παρακατω ιστορία ⬇️