Το ξύπνητιρι χτυπαει οποτε αναγκάστηκα να το κλεισω πριν ξυπνησει και τους άλλους. Κάθομαι στο κρεβάτι με ανοιχτά μάτια και κοιτάζω το ταβάνι.
Ο Γιώργος κουνιέται σιγά σιγά και σημαινει οτι ξύπνησε. Πάει να με φιλήσει αλλά κάνει πίσω μόλις με βλέπει με τα μάτια ορθάνοιχτα και να τον κοιτάζω.
Γ:Μωρό μου...τι έγινε έπαθες κάτι; Η μάλλον Αλινα εσύ εισαι η μπήκε κανένας δαίμονας μέσα σου;!
Α:Όχι ρε εγώ είμαι απλά βαριέμαι να σηκωθώ.Τότε με αγκάλιασε και με φίλησε. Συνεχίσαμε μέχρι που η πόρτα ανοίγει και μπουκάρει μέσα ο Εύα με το κινητό στο χέρι της.
Ε:μα...τι κάνετε εκεί καλέ; (Λέει με πονηρό χαμόγελο)
Γ:Ε αι σιχτίρ δεν μπορούμε να γαμη...αουτσς (λεει καθώς δεν προλαβαίνει να τελειώσει την πρόταση του γιατι του ρίχνω μια αγκωνιά στην κοιλιά)
Α:τίποτα αγάπη μου έγινε κάτι;
Ε:Ναι το βλέπω...ήρθα να ρωτήσω θα ερθουμε και εμείς σήμερα για ψώνια μαζί σας;
Α:Ναι αγάπη μου αφού θα πάμε να πάρετε και ρουχα για τον γάμο και εγώ νυφικό. Θα έρθει και η νονα με την Ria.
Ε:ωραία μετά θα πάμε και για καφέ.
Γ:τι καφέ μικρό κορ...αουτσς με πέθανες σήμερα!!! (Του ξανά ριχνω μια στο ίδιο σημείο)
Α:ναι θα πάμε όπου θέλετε μετά. Άντε πήγαινε τώρα και πες στην Λια να ετοιμάζεται.
Ε:εντάξει! (Λέει καθώς βγαίνει από το δωμάτιο και κλείνει την πόρτα)
Γ:ρε πας καλά με πέθανες!
Α:οχ συγνωμη απλα και εσύ τι πας να πεις σε μικρό παιδί.
Γ:Α τώρα μικρό παιδί όταν μάθαμε ότι τα έφτιαξε με αυτόν τον ξανθομπαμπουρα ήταν μεγάλο κορίτσι!
Α:Ε δεν παλεύεσαι μιλάμε (Λέω καθώς σηκώνομαι με νεύρα από το κρεβάτι) αλλά σ'αγαπαω (Λέω καθώς γυρνάω πίσω και του κάνω γλυκά ματάκια)Μπήκα τον μπάνιο και έκανα την πρωινή μου ρουτίνα. Μόλις βγήκα είδα τον Γιώργο να ψάχνει ρούχα στην ντουλάπα του. Είναι ανάμεσα σε δύο.
Α:την ασπρη βάλε γιατι η Ηρώ άμα σε δει με την κίτρινη η θα σου την πάρει η θα αρχίσει να σε βρίζει επειδή είναι κίτρινο.
Γ:Α...οκ...Άνοιξα την δικιά μου μεριά από την ντουλάπα και έβγαλα ένα σύνολο με κόκκινο χρώμα. Έβαλα αυτά...
YOU ARE READING
Step brother or something more
Teen FictionΤι γίνεται όταν η μαμα σου παντρεύεται για δεύτερη φορα;! Τι θα γινει οταν η οικογένεια μεγαλώσει;! Αν θες να μαθεις διάβασε την παρακατω ιστορία ⬇️