Κεφαλαιο 9

7.7K 246 55
                                    

Η επόμενη μερα είχε ξημερώσει. Άνοιξα τα μάτια μου και κοίταζα για αρκετή ώρα γύρω μου μέχρι να καταλάβω που βρισκόμουν.

Νοιώθω κάτι βαρύ στην κοιλιά μου. Κοιτάζω και βλέπω τον Γιώργο. Είμασταν και οι δύο γυμνοι στο δωμάτιο του.

Αμέσως άρχισα να ουρλιάζω από αυτό που είχα αντικρίσει. Σηκώθηκε και μόλις μας είδε και τους δυο γυμνούς απλά άρχισε να ουρλιάζει και αυτος.

Γ:τι έγινε εδώ;;;;
Α:δεν ξέρω!! τι έγινε το βράδυ;;; πόσο ήπιαμε;;
Γ:συγγνώμη γιατί είμαστε γυμνοί;;
Α:δεν ξέρεις τι έγινε;; ο θεέ μου!!
Γ:πες μου αρχικά τι θυμάσαι;;
[Αλινα]:το απόλυτο τίποτα! Το τελευταίο πράγμα που θυμάμαι είναι ότι απλά πίναμε στην κουζίνα.
Γ:Και εγώ αυτό θυμάμαι.
Α:καλύτερα εγώ να πάω στο δωμάτιο μου και συζητάμε μετά γιατί δεν είμαι και πολύ καλά αυτήν την στιγμή.
Γ:Ναι γιατί ούτε εγώ είμαι καλά.

Αφού πήρα το σεντόνι του και τύλιξα όλο μου το σώμα άνοιξα την πόρτα του δωματίου του και πήγα στο δικο μου δωμάτιο.

Το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να πάρω το κινητό μου και να καλέσω την Ηρώ.

▪︎
Η:Ναι...
Α:Ηρώ δεν είμαι καλά
Η:ρε Αλινα επειδή με ξύπνησες και δεν θα καταλάβω και πολλά θες να πάμε για καφέ αργότερα και να μου εξηγήσεις;;
Α:Ναι άλλα όσο πιο νωρίς γίνετε γιατί άμα δεν το πω σε κάποιον θα σκάσω.
Η:Καλά θες να έρθεις σπίτι μου 3:00;
Α:ένταξει...

Αφού μπήκα στο μπάνιο μου και έκανα ένα γρήγορα ντουζ έπλυνα το πρόσωπο μου, τα δόντια μου έβαλα μια κρέμα προσώπου αφού δεν είχα όρεξη να βάλω όλες τις άλλες κρέμες και να βαφτω.

Αφού ντύθηκα ημουν έτοιμη να κατέβω κάτω.
Φόρεσα αυτά:

Αφού κατέβηκα κάτω είδα πως ο Γιώργος έπινε καφέ στην κουζίνα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Αφού κατέβηκα κάτω είδα πως ο Γιώργος έπινε καφέ στην κουζίνα. Μόλις πήγα εκεί με κοιτούσε από πάνω μέχρι κάτω.

Γ,Α:Σχετικά με το πρωί..
Γ:πες εσύ
Α:Όχι όχι πες εσύ
Γ:Όχι εσύ
Α:Καλά επειδή θα γίνει αυτό για πολύ ακόμα θα μιλήσω εγω πρώτη.
Γ:ναι
Α:λοιπόν σκέφτηκα πως θα ήταν καλύτερα...να ξεχάσουμε αυτό που έγινε...
Γ:συμφωνώ... (Το είπε κάπως περίεργα σαν να μην περίμενε να ακούσει αυτό)
Α:Ωραία εσύ τι ήθελες να πεις;
Γ:τίποτα...το ίδιο ήθελα να πω και εγώ
Α:εντάξει! Εγώ πάω για καφέ με την Ηρώ.
Γ:και εγώ θα πάω με τον Τολη.
Α:α οκ...παω τα λέμε.

Step brother or something moreWhere stories live. Discover now