Κεφαλαιο 43

2.2K 98 14
                                    

4 χρόνια μετά

Σηκώνομαι από το κρεβάτι και πάω να ξυπνήσω την Εύα γιατι σε μια ώρα θα έρθει το λεωφορείο να την πάρει. Μεγάλωσε μωρέ και αυτήν. Πότε ήταν μωρό ποτέ θα πάει για παιδικό ούτε που το κατάλαβα.

Ανοίγω την πόρτα του δωματίου της και πάω στο κρεβατάκι της. Όπως κάθε πρωί της χαϊδεύω την πλάτη και της λέω σιγανα 'μικρούλα'.

Ανοίγει τα μάτια της αλλά αυτομάτως και αλλάξει πλευρό. Γενικως οπως γίνεται κάθε πρωί. Αφού σιγά σιγά σηκώνεται εγώ της βγάζω κάποια ρουχα και τις τα πάω στο κρεβάτι της. Σιγά σιγά την ντυνω και όταν είμαστε έτοιμοι πάμε να πλυνουμε τα δοντάκια μας. Για να μην χάνω χρόνο τα πλένω και εγώ μαζί της.

Όταν τελειώνουμε πάμε στην κουζίνα και φτιάχνουμε πρωινό. Βασικά φτιάχνω πρωινό γιατί η Εύα κάθετε στην καρέκλα της έτοιμη να την πάρει ο ύπνος.

Φτιάχνω πρώτα χυμό και βάζω σε ένα μπολ πρώτα το γάλα το ζεστάνω και μετά βάζω τα δημητριακά. Τα αφήνω μπροστά της και εγώ φτιάχνω καφέ. Όσο τρώει πάω να ξυπνήσω και τον Γιώργο γιατί ο καημένος έχει πρωινιατικα να πάει και τα σκυλιά βόλτα. Εγώ βέβαια πήρα άδεια σήμερα γιατί έχω να κάνω γενική στο σπίτι γιατί είναι ένα μπάχαλο.

Αφού ξυπνάει χωρις να φάει η κάτι τέτοιο πάει αμέσως τα σκυλιά βόλτα. Ευτυχως επειδη ειναι ησυχα τα πάει και τα δύο μαζί πάλι καλά θεε μου. Εγώ αφού έρχετε και παιρνει το σχολικό την Εύα πάω να ταΐσω την Εφθαλια. Βγαίνω στην πίσω αυλή γιατί πια εκεί την έχουμε γιατί έχει μεγαλώσει υπερβολικά πολύ και σε λίγο θα χρειαζόμαστε πισίνα να την βάλουμε μέσα. Της ρίχνω να φαει ένα καροτο.

Βάζω ρούχα καθαρισματος και βάζω και μια μπαντανα στο κεφάλι. Αρχίζω τον πάνω όροφο αρχικά και καθαρίζω ντουλαπες, μπάνια, βεράντες, θρανια και γενικώς τα πάντα. Μετά καθαρίζω και τον κάτω όροφο και πιο πολύ την κουζίνα γιατί κάθε πρωί είναι ένα μπαχαλο. Απορώ πως γίνεται αυτό.

Όταν περίπου έχω τελειώσει γιατί μου μένει ακόμα η μπαλκονόπορτα της κουζίνας χτυπάει το κουδούνι. Πάω να ανοίξω και βλέπω την Ηρώ τον Τολη και τον Δημητράκη αλλά οοοχι η Ηρώ εχει μια κοιλιά ισα από δω μέχρι την Ακρόπολη.

Η,Τ,Δ:έκπληξηηη.
Α:Τολη, Δημητράκη μου, Ηρώ μου...(λέω καθώς κοιτάζω την ταιραστια κοιλιά της)
Δ:νονά!!!! (Λέει καθώς πηδάει επάνω μου)
Α:αγάπη μου πως μεγάλωσες εσυ βρε;
Δ:που είναι η Εύα;
Α:είναι ακόμα παιδικό! Δεν πειράζει θα πάω να την πάρω εγώ σε λίγο. Ηρώ πες μου ότι αυτό δεν απλά ένα απλό φούσκωμα;
Η:οχιιιι ειμαι ΕΓΚΥΟΟΟΟΣΣΣΣΣ
Α:εντάξει ρε μην τσιριζεις!
Η:ενταξει συγνωμη απλά ειμαι πολύ ενθουσιασμένοι γιατί είχα να σε δω χρόνια και θα τον έχουμε σήμερα μαζί μας!
Α:αγοράκι πάλι...Άντε σουφεξε τολη. Ρε τι κάνετε τόση ώρα έξω περάστε μέσα.

Step brother or something moreWhere stories live. Discover now