Το ξυπνητήρι χτύπησε στις 6:00 πμ και πριν ρώτησετε γιατί τόσο νωρίς θα σας πω πως ναι σήμερα εγώ εχω γενέθλια!!! Επιτέλους 17!
Όταν το ξυπνητηρι χτύπησε σηκώθηκα γρήγορα αφού πρέπει να είμαι μια κούκλα σήμερα. Δεν προλαβαίνω να σηκωθώ τελείως και η πόρτα σου δωματίου μου χτυπάει.
Ήταν η γονείς μου με τον Γιώργο την Ηρώ με τον Τολη. Μα καλά από τι ώρα σηκώθηκαν;!
Ήρθαν μεσα τραγουδονταντας το 'να ζήσεις Αλινα και χρόνια πολλά' έσβησα τα κεράκια και όλοι μου ευχήθηκαν χρόνια πολλά. Με την γωνια του ματιού μου είδα πως η Ηρώ κρατούσε μια πάστα. Οχχ ανταποδίδει αυτο που της έκανα.
Πριν ολοκληρώσω όλες αυτές τις σκέψεις η πάστα ειχε ηδη βρεθεί στο πρόσωπο μου. Γέλασα και κατευθύνθηκα προς το μπάνιο όσο μπορούσα βέβαια να δω.
Οι γονεις είχαν βγει από το δωμάτιο ενώ τα παιδιά έκατσαν στο κρεβάτι μου. Όταν έπλυνα καλα το πρόσωπο μου βγήκα έξω.
Α:παλι καλά δεν με πέτυχες στα μαλλια!
Η:έλα κάτσε να σου δώσουμε τα δώρα σου και μετά ετοιμάζεσαι!
Α:καλά (λέω καθώς γυρνάω τα μάτια μου)
Η:λοιπόν αυτα είναι δικά μου!
Α:ευχαριστώ!Μου πήρε δύο δώρα!
Α:Ηρώ είναι τέλεια ευχαριστώ πολύ. Τα παπούτσια ειναι φανταστικά. Καλά την παλέτα την λάτρεψα.
Τ:εγώ τώρα! Πάντως να ξερεις με βοήθησε και η Ηρώ.
Α:δεν πειράζει.Ο Τολης μου πήρε αυτο:
YOU ARE READING
Step brother or something more
Teen FictionΤι γίνεται όταν η μαμα σου παντρεύεται για δεύτερη φορα;! Τι θα γινει οταν η οικογένεια μεγαλώσει;! Αν θες να μαθεις διάβασε την παρακατω ιστορία ⬇️