Κεφαλαιο 50

2.1K 104 26
                                    

Η ώρα είναι 6:30 το πρωί και έχουν έρθει οι άνθρωποι να μας ετοιμάσουν. Βέβαια με τα κορίτσια ήμαστε σε διαφορετικά σπίτια γιατι όλοι εδώ δεν θα χωρουσαμε. Τα αγόρια είναι στα σπίτια τους και ο Γιώργος στο δεύτερο σπίτι μου έχουμε εδώ στην Θεσσαλονίκη.

Η μία μου φτιάχνει τα μαλλιά η άλλη τα νύχια γιατί δεν είχε έρθει μια μέρα...δεν μπορούσε και είχε ένα άλλο πολύ επείγον ραντεβού. Θα έχω βέβαια άλλο μακιγιαζ τώρα γιατί θα ερθουν στις 2:00 κάποιοι συγγενείς όπως κάνουν σε κάποιους γάμους μετά αμέσως θα το φτιαξουμε απλά πιο υπερπαραγωγή για να ταιριάζει και με το υπέροχο νυφικό μου που απλά το λατρεύω.

Έχουμε έναν μπουφέ που έχουμε μπεζεδες κουφέτα ζαχαρωτα και όλα είναι σε άστρο χρώμα και ελάχιστα σε ένα απαλό ροζ.

Τα κορίτσια κοιμούνται αλλά κάπου στις 11:00 άμα δεν εχουν ξύπνησε θα τις ξυπνήσω εγώ γιατι έχουν να ετοιμαστούν και ιδιαίτερα η Εύα για να της φτιάξουν να τα νύχια, μαλλιά και να την βαψουν.

Η Λία πάλι δεν θα είναι σαν την Εύα γιατί αυτήν είναι μικρη ακομα και δεν την αφήνουμε να κάνει τα νύχια και ιδικά ημιμονιμο.

Μέσα στο σπίτι γίνεται ένα χαμός. Έρχονται άτομα φεύγουν άτομα έρχονται κάποιοι να στολίσουν το σπίτι από τώρα και γενικώς ζαλίζομαι από τώρα δηλαδή όταν θα έρθουν οι συγγενείς τι θα κάνω;!

Τα νύχια ήταν περίπου έτοιμα και τα μαλλιά ήταν ένας απλός ψηλός κοτσος με λίγα τουφακια να πεφτουν μπροστά και ήταν πολύ ωραίο για την ηλικία μου.

Όταν τελειώσαμε από όλα αυτά η ώρα είχε πάει 10:00. Πότε πέρασαν τόσες ώρες ούτε που το κατάλαβα. Σηκώθηκα να πάω να ξυπνήσω τα κορίτσια.

Μπήκα στο δωμάτιο τους να άνοιξα τα πατζουρια.

Α:ξυπνήστε αγάπες μου να φάτε πρωινό και να σας ετοιμάσουν σιγά σιγά.
Ε:Μμ...
Λ:τώρα σε λίγο σηκωνόμαστε.
Α:πάω κάτω σας περιμένω!

Βασικά πήγα στο δωμάτιο για να βάλω το φόρεμα που πήρα ιδικά για αυτήν την ώρα καθώς θα έρθουν ατομα να βγάλουμε και φωτογραφίες πρέπει να είμαι πολυ καλά ντυμένη.

Έβγαλα τα άνετα ρούχα που φορούσα και αρχισα να βγαζω καλά το φόρεμα από την ντουλάπα μου.

Έβγαλα τα άνετα ρούχα που φορούσα και αρχισα να βγαζω καλά το φόρεμα από την ντουλάπα μου

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Step brother or something moreWhere stories live. Discover now