Κεφαλαιο 33

3.6K 132 17
                                    

Ενταξει η ωρα ειναι 10 και...Αύριο πετάμε για Ριο. Η πιο συγκεκριμένα σε κάτι ώρες. Αρχικά δεν πρόκειται να κοιμηθούμε. Η Ηρώ είναι σπίτι της και εγώ με τα παιδιά δηλαδή τον Γιώργο και τον Τολη ετοιμαζόμαστε να πάμε στην Ηρώ αλλά όχι για επίσκεψη.

Έχουμε σκεφτεί ένα σχέδιο που ας ελπίσουμε να πετύχει και να μην καταστραφούν τα πάντα. Φοράμε τα μαύρα μας ρούχα και εγώ βαζω καπέλο και γυαλιά. Τώρα πως θα βλέπω μέσα στο βράδυ ένας Θεός ξέρει.

Μπαίνουμε μέσα στο αμάξι και βάζω μπρος. Οδηγώ ήρεμα μην μας σταματήσει και καμία αστυνομία και δουν ότι δεν έχω δίπλωμα. Πάω από ένα άλλον δρόμο τελείως έρημο που μας βγάζει ακριβώς κάτω από το μπαλκόνι της Ηρώς. Όταν φτάνουμε την παίρνω τηλέφωνο για να βγει στο μπαλκόνι της με την βαλίτσα της. Βασικά τις βαλίτσες της.

Με ένα σκοινί τις κατεβάζει μια μια κάτω και τα αγόρια τις παίρνουν. Εγώ κοιτάζω μην τυχόν και έρθει κανένας. Όταν τις παίρνουμε όλες τις βάζουμε γρήγορα στο πορτπαγκαζ και φεύγουμε σφαίρα. Εντάξει το διαβατήριο χρήματα και όλα τα σχετικά θα τα έχει μέσα στην τσάντα της.

Όταν φτάνουμε σπίτι παρκάρω γρήγορα το αυτοκίνητο και πάμε στο δωμάτιο μου. Απο ολες αυτες τις βαλίτσες θα παρει την κίτρινη με αυτήν και τον Τολη να φιλιούνται ενώ τις υπόλοιπες ολων μας θα τις φέρουν οι γονεις μου όταν περάσει λιγος καιρός και θα έρθουν να μας δουν.

Την τοποθέτησα μαζί με την δική μου κόκκινη βαλίτσα. Την τσάντα μου την είχα έτοιμη. Τα είχα όλα...διαβατήριο χρήματα, πιστωτικές και πολλά άλλα πραγματα.

Τα πράγματα είναι όλα ετοιμα και είμαστε όλοι στο σαλόνι βλέποντας μια ταινία και τελευταία φορά. Τουλάχιστον για τώρα γιατί κάποτε θα γυρίσουμε αλλά δεν ξέρουμε πότε ακριβώς.

Η ώρα είναι 3:15 το βράδυ οπότε απλά καθομαστε αγκαλιά στο κρεβάτι. Εμας η πτήση μας είναι στις 9:00 το πρωί. Η Ηρώ έχει ραντεβού για την έκτρωση στις 7:00. Ο μπαμπάς της λέει όσο πιο νωρίς τόσο το καλύτερο.

Μιλάμε με την Ηρώ με μηνύματα. Δεν θέλουμε να κοιμηθούμε γιατί είναι πολλές ώρες ταξίδι και να κοιμηθούμε στο αεροπλάνο.

4:00

4:30

5:00

5:30

6:00

Η ώρα εχει πάει 6:00 και εμείς απλά τρέχουμε μέσα στο σπίτι. Οι γονείς μας κλαίνε και όλα τα σχετικά του τυπου 'όταν φτάσετε αμέσως τηλέφωνο όπως και κάθε μέρα'. Εντάξει τους καταλαβαίνω αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι αυτήν την στιγμή.

Step brother or something moreWhere stories live. Discover now