Το ξυπνητήρι χτύπησε στις 6:00 π.μ. ο Γιώργος το έκλεισε και με φίλησε. Σηκώθηκε και πήγε στο δωμάτιο του. Εγώ έβαλα ξυπνητήρι στις 7:00 π.μ.
Όταν το ξυπνητήρι χτύπησε σηκώθηκα και το έκλεισα. Έτριψα τα μάτια μου και μπήκα στην τουαλέτα.
Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπο μου. Έκανα ένα πάρα πολύ απαλό μακιγιαζ και πήγα στην τεράστια ντουλάπα μου μην μπορώντας να αποφασίσω το ρούχο που θα φορούσα εκείνη την μέρα.
Τέλος κατέληξα σε ένα σύνολο που το έχω πάρει πρόσφατα.
Φόρεσα αυτά:Έβαλε αρκετή κολωνια πήρα την τσάντα μου και κατέβηκα στην κουζίνα. Εκεί ήταν η μαμά με τον Γιάννη και έφτιαχναν πρωινό.
Γιαν:Καλημέρα!
Αν:Καλημέρα!
Α:Καλημέρα και σε εσάς.
Γιαν:γιατί τόσα κέφια;
Αν:όντως τι έγινε; κάθε πρωί είσαι λες και θα πας στον πόλεμο.
Α:πρέπει να έχει γίνει κάτι για να ειμαι χαρούμενη; που είναι ο Γιώργος δεν ξύπνησε ακόμα;
Γιαν:οχ όντως τον ξεχάσαμε Άννα μπορείς να πας να τον ξυπνήσεις;
Αν:άμε.
Α:Όχι αφήστε πάω εγώ γιατί ξέχασα και κάτι στο δωμάτιο μου.
Γ:ένταξει.Ανέβηκα στις σκάλες και μπήκα στο δωμάτιο του. Τελικά δεν κοιμόταν είχε κάνει μπάνιο και εκείνη την ώρα έβγαινε από μέσα.
Α:Καλημέρα!
Γ:οπ καλημερα μικρή τι κανεις εδώ;
Α:ήρθα να σε ξυπνήσω.
Γ:αα κρίμα γιατί δεν κοιμαμε.
Α:το βλέπω! (Λέω και πηγαίνω προς το μέρος του)
Γ:ανυπομονώ για το Σαββατοκύριακο.
Α:οχ Ναι πρέπει να το πούμε και στους γονείς! Άμα είναι το μεσημέρι
Γ:Ναι!Τότε αρχίσαμε να φιλιομαστε. Με κόλλησε στην ντουλάπα όπως μια μέρα. Ήταν τέλεια φιλάει τοσο υπέροχα που θα μπορούσα να τον φιλάω όλη μέρα.
Μετά από λιγο σταματήσαμε και έφυγα γιατί θα με ρωτούσαν τι έκανα τόση ώρα. Πήγα στο δωμάτιο μου και πήρα το Lip balm
Κατέβηκα κάτω για να φάω το πρωινό μου. Η αλήθεια είναι ότι τώρα τελευταία δεν πεινάω πάρα πολύ όποτε έφαγα φρούτα. Το καλύτερο πρωινό του κόσμου.
YOU ARE READING
Step brother or something more
Teen FictionΤι γίνεται όταν η μαμα σου παντρεύεται για δεύτερη φορα;! Τι θα γινει οταν η οικογένεια μεγαλώσει;! Αν θες να μαθεις διάβασε την παρακατω ιστορία ⬇️