Οταν ξυπνησα η ωρα ηταν 7:00 πμ. Σηκώθηκα και έτριψα τα μάτια μου. Πήγα στο μπάνιο και αφού έκανα όλα τα απαραίτητα πήγα στην ντουλάπα μου.
Κοίταξα για αρκετή ώρα μέχρι να αποφασίσω τι θα βάλω. Μετά από πολύ ώρα αποφάσισα.
Φόρεσα αυτα:Πήρα την σχολική μου τσάντα και κατέβηκα κατω στην κουζίνα. Εκεί ήταν η μαμά με τον Γιάννη και έπιναν καφέ. Πήρα την κούπα μου και έβαλα φρέσκο χυμό πορτοκάλι που εκείνη την ώρα το είχε στυψει η Ιουλία.
Μου έβαλε σε ένα μπολ δημητριακά και άρχισα να τρώω. Ο Γιώργος δεν είχε κατέβει ακόμα και πήγε ο Γιάννης να τον φωνάξει γιατί ήθελε να του πει και κάτι.
Μετά από λίγο εγώ είχα τελειώσει. Εκείνη την ώρα κατέβηκαν και έκατσαν και οι δύο στο τραπέζι.
Ι:θα ήθελες να σου βάλω κάτι Γιώργο;
Γ:μόνο χυμό!
Ι:ένταξει!
Αν:τι κάνετε παιδιά;
Α,Γ:Καλά...
Γιαν:σήμερα θα έρθει ο Αλέξανδρος να τον γνωρίσετε και να σας γνωρίσει.
Α:το ξέρουμε!
Γιαν:ένταξει απλα το ξανά λέω για να μην κανονίσετε τίποτα.
Γ:δεν είχαμε σκοπό.
Αν:μήπως να πήγαινατε γιατί θα αργήσετε;!
Α:καλά πάμε!Αφού ξεκινήσαμε στο δρόμο είμασταν μόνοι μας και ευτυχώς δεν συναντήσαμε κανέναν.
Α:Γιώργο...
Γ:έλα μικρή μου!
Α:έχεις πει στον αδερφό σου για εμάς;;
Γ:Όχι γιατι ρωτάς;
Α:Όχι απλά μην πει τίποτα και εγώ νομίζω ότι ξέρει και πω ότι ειμαστε μαζί.
Γ:μπα όχι δεν του το εχω πει.
Α:ωραία!Όταν φτάσαμε στο σχολείο ο Τολης και η Ηρώ ήταν είδη εκεί και μιλούσαν με κάποια άλλα κορίτσια από το τμήμα μας.
Όταν είδαν ότι φτάσαμε όλες έφυγαν. Πήγαμε εκεί που ήταν και κάτσαμε. Η Ηρώ φορούσε την τσάντα που της πήρε ο Γιώργος και το δικό μου βραχιόλι.
Φορουσε αυτά τα ρουχα:
YOU ARE READING
Step brother or something more
Teen FictionΤι γίνεται όταν η μαμα σου παντρεύεται για δεύτερη φορα;! Τι θα γινει οταν η οικογένεια μεγαλώσει;! Αν θες να μαθεις διάβασε την παρακατω ιστορία ⬇️