Η επόμενη μερα είχε ξημέρωσε και ήταν η ημέρα που θα πηγαίναμε σχολείο.
Επιτέλους γιατί η κολλητή μου, μου είχε λήψει πάρα πολύ γιατί ήταν ο μόνος άνθρωπος που μπορούσα να του πω όλα τα μυστικά μου και γενικός ότι με απασχολούσε.
Σηκώθηκα από το κρεβάτι τρίβοντας τα μάτια μου όπως κάνω παντα κάθε πρωί.
Πήγα στο μπάνιο αφου έπλυνα τα δόντια μου και έκανα ένα χαλαρό μπανακι (είναι το μόνο πράγμα που με ξύπναεί κάθε πρωι) και αφού βγήκα είχε έρθει η πιο δύσκολη απόφαση της ημέρες.!! Τι θα φορούσα;;
Έκατσα για μερικά λεπτά μπροστά στην μεγάλη ντουλάπα μου και αφού βγήκα τι θα φορούσα πήγα να κάνω ένα απαλο μακιγιαζ.
Φόρεσε αυτα:Όταν κατέβηκα για πρώινο είδα πως ο Γιώργος είχε ξυπνήσει και έπινε χυμό.
Α:Καλημέρα!
Γ:που την είδες;
Α:γιατί τι έγινε δεν κοιμήθηκες καλα;
Γ:Όχι απλά έχουμε σχολείο σημερα (είπε χομογελοντας)
Α:όντως (ειναι η πρώτη φορά που μου χαμογέλασε και είναι η αλήθεια πως είναι και αυτό μια πρόοδος)
Γ:θέλεις χυμό και κεικ;
Α:άμε γιατί Όχι
Γ:φάε γρήγορα γιατί θα αργήσουμε πρώτη μέρα στο σχολείο
Α:δεν ήξερα πως σου αρέσει τόσο πολύ το σχολειο
Γ:δεν μου αρέσει αλλά για πρώτη μερα και να καθυστερήσω δεν θέλω
Α:οκ εντάξει έφαγα έλα πάμε να μην έχεις και εσύ άγχος. (Τι γλυκός είναι όταν μιλάει μακάρι και η υπόλοιπη μέρα να είναι ετσι)Αφού φτάσαμε στο σχολείο ήρθαν κοντά μας η Ηρώ και ο Τολης.
Αμεσως τους σύστησα μεταξύ τους. Όπως κάνουν ολοι άλλωστε.
Α: Ηρώ, Τόλη από εδώ ο Γιωργος. Γιωργο από εδώ η Ηρώ είναι η κολλητή μου και ο Τολης το αγόρι της.
Γ:χάρηκα παιδιά
Η:και εμείς
Τ:ελπίζω να γίνουμε καλοι φιλοι (λεει ενω σηκώνει το χέρι του για να κολλήσουν πεντε)
Γ:φίλε εγω πιστεύω πως όχι μόνο θα γίνουμε καλοι φιλοι αλλά κολλητοι.Η ώρα του μαθήματος είχε έρθει. Μόλις μπήκαμε μέσα όλοι καθίσαμε στα θρανία μας.
Εγώ για ακόμα μια χρονιά έκατσα με την Ηρώ (ήταν η 9η χρόνια που καθομασταν μαζι).
YOU ARE READING
Step brother or something more
Teen FictionΤι γίνεται όταν η μαμα σου παντρεύεται για δεύτερη φορα;! Τι θα γινει οταν η οικογένεια μεγαλώσει;! Αν θες να μαθεις διάβασε την παρακατω ιστορία ⬇️