Το βράδυ δεν κοιμήθηκα πολλές ώρες το πολύ 3 διότι με πονούσε υπερβολικά πολύ η κοιλιά μου. (Κάθε χρόνο το παθαίνω 2-3 φορές τον χρόνο)
Κατά της 2:30 το βράδυ έστειλα μήνυμα στον Γιώργο ζητώντας του να έρθει στο δωμάτιο μου γιατι δεν είναι καλά.
Αλινα
Γιώργο έλα από το δωμάτιο μου δεν είμαι καλά!!!Γιώργος
Γιατι τι έγινε και είσαι ξύπνια τέτοια ώρα;Αλίνια
Έλα στο δωμάτιο μου σε παρακαλώ!Γιώργος
Οκ περίμενε!Μετά από το πολύ 5 λεπτά η πόρτα του δωματιου μου άνοιξε. Μια σκιά φάνηκε. Ήρθε προς το μέρος μου. Ήταν ο Γιώργος.
Γ:Τι έπαθες;
Α:με ποναει πολύ η κοιλιά μου....δεν μπορώ άλλο πονάει πάρα πολύ.
Γ:να πάω να φωνάξω τους γονείς μας γιατί δεν ξέρω τι να κάνω...
Α:τρέχα...Μετά από λίγο η μητέρα μου είχε έρθει στο δωμάτιο μου πιάνοντας το κεφάλι μου.
Αν:είσαι καλά κορίτσι μου;
Α:Όχι!
Γιαν:εσύ Γιώργο πως βρέθηκε στο δωμάτιο της;
Γ:μου έστειλε μηνυμα να έρθω.
Αν:μπορείτε να περάσετε έξω θα βγω σε λίγο.
Γιαν:ένταξειΜετά αφού βγήκαν η μαμά μου με κοίταξε μου έπιασε την κοιλιά μου και μου χάιδεψε τα μαλλιά μου.
Αν:ξανά τα ίδια;
Α:δεν ξέρω ρε μαμά γιατί να γίνεται αυτό πάντα;
Αν:δεν ξερω Αλινα μου! Θα πάμε ξανά στο γιατρό αλλά άμα δεν έκαναν τίποτα οι άλλες φορές τι θα γίνει τώρα θα φορτωθείς με περισσότερα χάπια.
Α:το ξέρω αλλά δεν μπορώ πονάω τι θα κάνω μέχρι το πρωί; (είπα με τρεμουλιαστη φωνή έχοντας διπλοθει στα δύο)
Αν:καλά πάω να σου φέρω χάπι μπας και γίνει τίποτα αλλά μην ανησυχείς θα περάσει και αυτό όπως τα άλλα.Καθώς έβγαινε έξω είδα τον Γιώργο προσπαθώντας να με κοιτάξει. Η αγωνία φαινόταν στα μάτια του και με αυτό κατάλαβα πόσο πολύ με αγαπάει.
Μετά από λίγο η πόρτα ανοίγει και μπαίνει μέσα ο Γιώργος. Έρχετε στο μέρος μου και με φιλάει.
Α:γιατί ήρθες θα σε δουν!;
Γ:δεν με νοιάζει ήθελα να σε δω! Γιατί σε ποναει η κοιλιά σου;
Α:είναι μεγάλη ιστορία θα σου πω άλλη φορά.
Γ:καλά πάντως η Άννα το λέει στο μπαμπά!
Α:λογικό...
YOU ARE READING
Step brother or something more
Teen FictionΤι γίνεται όταν η μαμα σου παντρεύεται για δεύτερη φορα;! Τι θα γινει οταν η οικογένεια μεγαλώσει;! Αν θες να μαθεις διάβασε την παρακατω ιστορία ⬇️