Κεφαλαιο 24

3.6K 145 18
                                    

Βγαίνω από το ζεστό μου μπανάκι και τυλίγω μια πετσέτα γύρω από το γυμνό μου σώμα. Κάθομαι μπροστά από τον καθρέπτη και βάζω μια κρέμα προσώπου. Βγαίνω έξω και βλέπω ακόμα τον Γιώργο να κοιματε.

Και πριν αναρωτηθείτε τι έγινε απλά κοιμηθήκαμε για μια ακόμα φορά μαζί. Τον πλησιάζω και καθομαι στο κρεβάτι. Τον σκουνταω και αρχίζει να κουνιέται.

Α:Γιώργο...ξυπνά είναι 6:30 πρέπει να πας στο δωμάτιο σου.
Γ:Μμμ
Α:Τι Μμμ ρε Γιώργο σήκω!
Γ:καλά ρε μωρο μου περίμενε (λέει καθώς σηκώνετε σιγά σιγα)
Α:καλημερα!
Γ:καλημερα μικρή μου! Συγνωμη από τι ώρα ξύπνησες;!
Α:Δεν είχα ύπνο!
Γ:καλά δεν πειράζει θα κοιμηθείς το μεσημέρι.
Α:Άμα νυστάζω...! Άντε σήκω.

Σηκώνομαι αλλά με τραβάει πίσω. Πάλι καλά δεν μου έφυγε η πετσέτα. Να μου πεις από την άλλη τόσες φορές με έχει δει γυμνή τώρα θα ντρεπόμουν. Χαμογελάω και ενωνω τα χείλια μας. Σπάω το φιλι μας καθώς ξεχαστήκαμε.

Α:άντε τρέχα!
Γ:καλά... (λέει καθώς στριφογυρίζει τα μάτια του)

Σηκώνομαι από το κρεβάτι και κατευθύνομαι προς την ντουλάπα. Θα βάλω κάτι άνετο καθώς είναι Σάββατο και δεν έχω να πάω και πουθενά.
Φόρεσα αυτα:

Κατέβηκα στην κουζίνα και όπως παντα ήταν οι γονείς μας

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Κατέβηκα στην κουζίνα και όπως παντα ήταν οι γονείς μας. Έκατσα στην καρέκλα και έβαλα καφέ στην κούπα μου. Για κάποιον λόγο τώρα τελευταία θελω όλη την ώρα να πίνω καφέ. Σε ποιον σε εμένα που δεν μου άρεσε και στο άκουσμα της μου έρχονταν αναγούλα.

Αν:πως και πίνεις καφέ;!
Α:ήθελα και ήπια (είπα κάπως ψυχρά)
Αν:καλά ντε πως κανεις έτσι!

Κατέβηκε και ο Γιώργος και έκατσε στο τραπέζι χωρίς να πει τίποτα. Αφού φάγαμε και πήγαμε να σηκωθούμε οι γονείς μας, μας σταμάτησαν.

Γιαν:θέλουμε να σας πούμε κάτι!
Α,Γ:οχχ
Αν:Όχι δεν είναι κάτι το ανησυχητικό.
Α:για πες..!!
Αν:να μωρέ θα αποκτήσετε αδερφάκι!

Step brother or something moreTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang